ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۹ آذر ۹۹

  • کد خبر : 297237
  • 09 آذر 1399 - 10:51

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۹ آذر ۹۹ آغاز شد. امروز یکشنبه ۹ آذر ۹۹ سایت ایران خودرو در اطلاعیه رسمی نهمین مرحله طرح فروش فوری ایران خودرو را آغاز می کند و این امر در حالی صورت می گیرید که اسامی برندگان پیش فروش ایران خودرو نیز که در هفته اول آذر ۹۹ اجرا شد اعلام می گردد در ادامه خبر جزئیات لازم برای متقاضیان ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ۵ محصول ایران خودرو  جهت ثبت نام در نهمین طرح فروش فوری ایران خودرو را آورده ایم.

محصولات عرضده شده در این فروش فوق العاده  ۵ خودرو پرفروش ایران خودرو هستند. پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵، سمند ال ایکس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای می باشد و در فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز  ۹  آذر ۹۹ آغاز می شود و به مدت ۳ روز  تا ۱۱ آذر ۹۹ ادامه دارد عرضه می گردد. 









خودرو رنگ های قابل عرضه قیمت مصوب فروش موعد تحویل
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ گیلاسی، قرمز متالیک، نقره ای، آبی، خاکستری ، سفید ۱٫۲۶۷٫۸۹۹٫۴۳۸ حداکثر ۹۰ روز
پژو پارس بنزینی سفید ۱٫۲۱۵٫۴۷۴٫۷۵۰ حداکثر ۹۰ روز
پژو پارس TU5 نقره ای ، مشکی، خاکستری متالیک، سفید ۱٫۲۶۳٫۴۹۱٫۷۷۲ حداکثر ۹۰ روز
سمند ال ایکس آبی کبود، سفید، خاکستری، مشکی ۱٫۱۶۷٫۳۵۳٫۷۲۲ حداکثر ۹۰ روز
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای خاکستری متالیک، مشکی، سفید ۱٫۹۹۶٫۲۱۵٫۳۲۷ حداکثر ۹۰ روز

 ثبت نام فروش فوری ۵ محصول ایران خودرو امروز یکشنبه ۹ آذر ۹۹

طــرح فــروش فــوق الــعــاده (۳ مــاهــه) مــحصـــولات ایــران خــودرو مــطــابــق جــدول ذیــل از روز ۰۹-۰۹-۹۹ شروع و تا روز ۱۱-۰۹-۹۹ ادامه خواهد داشت. حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

آغاز مرحله نهم فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران خودرو از یکشنبه ۹/ ۹/ ۹۹

در این طرح فروش ایران خودرو ۵ محصول؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو پارس بنزینی، پژو پارس تی‌یو۵، سمند ال‌ایکس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز و با قیمت قطعی عرضه می شود.

 گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می‌کند.

در این طرح فروش ایران خودرو ۵ محصول؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو پارس بنزینی، پژو پارس تی‌یو۵، سمند ال‌ایکس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز و با قیمت قطعی عرضه می شود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو  ۹ آذر ۹۹

شرایط عمومی بخشنامه:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می‌باشد.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می‌باشد.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱، ۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297237

ثبت نظر

-