❄ جاده‌های شمال کشور برفی و بارانی است ❄

  • کد خبر : 297196
  • 09 آذر 1399 - 10:22
❄ جاده‌های شمال کشور برفی و بارانی است ❄

 

 

 

جاده‌های شمالی کشور برفی و بارانی است

 

❄ جاده های شمال کشور برفی و بارانی است

به گزارش نیوز: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: جاده هراز و آزادراه تهران – جاده های شمال بارانی و برفی و جاده‌های چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت بارانی است.

به گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد.

محور هراز و آزادراه تهران –  جاده های شمال بارانی و برفی و همراه با مه گرفتگی در ارتفاعات و محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت بارانی است.

 

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور

 

❄ آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محدوده گرمدره و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس خبر می دهد.

همچنین آخرین وضعیت جوی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،اصفهان، زنجان، قزوین، تهران،مرکزی، مازندران،قم،همدان،چهار محال وبختیاری و کردستان حکایت دارد.

بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، البرز، بوشهر، فارس، لرستان، خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، کرمانشاه و یزد نیز ادامه دارد.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۶۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱۲.۹ درصد کاهش تردد ثبت شده است.

❄ فوت جوان مهربانی بر اثر برف و سرما

به گزارش نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، رئیس جمعیت هلال احمر مهربان گفت: فرد جان باخته برای شکار به کوه‌های دمیرچی رفته بود اما به علت شدت سرما یخ زده بود.

 

فوت جوان مهربانی بر اثر برف و سرما
مفتخری با بیان اینکه پس از شنیدن این خبر تلاش نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر مهربان برای جستجوی این فرد آغاز شد افزود: نیرو‌های امداد و نجات سراب نیز  از کوه‌های مشرف به روستای دمیرچی به محل حادثه رفتند ولی متاسفانه اهالی روستا پیکر بی جان این جوان را  نیمه شب در کو‌های اطراف پیدا کردند و به نیروهای امدادی تحویل دادند.

 

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297196

ثبت نظر

-