وام مسکن ۲۵۰ میلیون تومانی

  • کد خبر : 29716
  • 06 فروردین 1399 - 18:37
وام مسکن ۲۵۰ میلیون تومانی

وام مسکن در سالهای اخیر اگرچه رشد قابل توجهی داشته است اما با توجه به تورم بالای بازار مسکن و رکودی که هم اکنون در این بازار حاکم است همچنان مردم از خرید مسکن نا امید هستند.

اخبار اقتصادی– دولت طرح مسکن ملی را هم اجرا و قول خانه دار شدن داد اما تا زمان اجرای کامل این طرح نیز زمان بسیاری طول خواهد کشید و با توجه شرایط فعلی یکی از راهکارها برای رونق بازار مسکن وام مسکن است.

پیش از این وام بیشترین میزان پرداختی وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومان بود اما حالا خبر رسیده طبق شرایطی این وام به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش می یابد.

شرایط دریافت وام ۲۵۰ میلیونی مسکن

محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن در این خصوص می گوید که در سال جهش تولید تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد به سازندگان حرفه ای و در صورت استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی به ازای هر واحد ۲۵۰ میلیون تومان تعلق می گیرد.

وی افزود: این تسهیلات در مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۲۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۸۰میلیون تومان است.

 وام مسکن 250 میلیون تومانی

وام مسکن ۲۵۰ میلیونی

وی افزود:سقف وام ساخت به ازای هر واحد را برای سازندگان حرفه ای در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۷۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۱۴۰ میلیون تومان است. همچنین به ازای هر واحد را به شکل عادی برای تهران ۷۰ میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزارنفر جمعیت ۶۰۶۰ میلیون تومان و برای سایر شهرها ۵۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

از سوی دیگر به گفته کارشناسان با توجه به رکود سنگین در بازار مسکن امسال قیمت مسکن افزایش پیدا نمی کند و باید منتظر ماند و دید آیا تسهیلات مسکن جدید می تواند به دونق این بازار منجر شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=29716

ثبت نظر

-