سرمربی استقلال محروم شد

  • کد خبر : 297148
  • 09 آذر 1399 - 9:49
سرمربی استقلال محروم شد

 

محمود فکری یک جلسه محروم شد | سایت انتخاب

 

سرمربی استقلال  « محمود فکری » محروم شد

 نیوز: به گزارش “ورزش سه”، کمیته انضباطی فدراسیون پس از برگزاری جلسه‌ی رسیدگی به اتفاقات بازی تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران که در هفته دوم لیگ برتر در اهواز صورت گرفت، برگزار شد که اعضای این کمیته رای به محرومیت یک جلسه‌ا سرمربی آبی‌ها دادند.

محمود فکری مربی استقلال بخاطر ویدئویی که از او پس از دیدار برابر فولاد منتشر شده بود، به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد و پس از بررسی‌های لازم، اعضای این کمیته سرمربی استقلال ر ا یک جلسه از همراهی تیمش محروم کردند.

استقلال روز سه‌شنبه هفته جاری در چهارمین مسابقه فصل باید به مصاف پیکان برود که با توجه به محرومیت محمود فکری، این مربی را در کنار خط نخواهد داشت.

 


>>>بیشتر بدانید…

استقلال ؛ محرومیت ۱ جلسه ای محمود فکری به دلیل حواشی دیدار استقلال – فولاد

 


واکنش پرویز مظلومی به محرومیت سرمربی استقلال - خبرآنلاین

 

واکنش سرپرست استقلال به محرومیت محمود فکری

به گزارش نیوز:  نشست کمیته انضباطی محمود فکری برای اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان امروز برگزار شد و البته برخی رسانه ها خبر از محرومیت یک جلسه ای محمود فکری دادند.

خبرنگار ورزشی نیوز در این خصوص با پرویز مظلومی تماس گرفت که وی عنوان کرد: نشست کمیته انضباطی عصر امروز برگزار شده اما تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: شاید این موضوع را به باشگاه منتقل کرده باشند، خود من نیز این خبر را در رسانه ها خوانده ام اما تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش فارس، محمود فکری به خاطر اتفاقات بعد از بازی با فولاد به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

انتهای پیام/

با اخبار ورزشی نیوز همراه باشید…

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297148

ثبت نظر

-