پنج بازیگر جدید به «شبهای مافیا» پیوستند

  • کد خبر : 297140
  • 09 آذر 1399 - 9:44
پنج بازیگر جدید به «شبهای مافیا» پیوستند

 

تمام بازیگران «شب‌های مافیا»/ لیدر بازی معرفی شد - رویکرد امروز

 

پنج بازیگر جدید به « شب های مافیا » پیوستند

به گزارش نیوز:  پنج بازیگر زن به رئالیتی شوی «شبهای مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب پیوستند.

به گزارش روابط عمومی، در حالی که این مجموعه با آغاز پخش موفق شد در هفته اول رکورد تماشای مجموعه های شبکه نمایش خانگی از جمله سریالهایی چون «هم‌گناه»، «دل»، «هیولا» و «مانکن» را بشکند و مخاطبان بیشتری برای قسمت اول خود جذب کند، ساخت قسمتهای بعدی آن همچنان ادامه دارد.

شقایق دهقان ، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، گلوریا هاردی و شهرزاد کمال زادهبازیگران جدیدی هستند که به «شبهای مافیا» پیوسته اند.

در هر فصل از «شبهای مافیا» محمدرضا علیمردانی که در بازی به او لیدر یا برگزار کننده می گویند به همراه ۱۲ نفر از بازیگران سینما و تلویزیون، بازی را کاملا رئال و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می دهند.


>>>بیشتر بدانید…

پیش تولید «دودکش۲» بی سر و صدا آغاز شد!

 


 

بازیگران مرد شب های مافیا معرفی شدند+ تصاویر

 

بازیگران مرد « شب های مافیا »

سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی بازیگران مردی هستند که تا به حال دو قسمت از مجموعه با حضور آنها پخش شده است.

همچنین نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، شبنم فرشادجو، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز، سارا خوئینی ها، آزیتا ترکاشوند و روشنک گرامی بازیگران زن «شبهای مافیا» هستند که رقابت آنها را در فصل های آتی شاهد خواهیم بود.

«شب های مافیا» با خوانندگی تیتراژ کاوه آفاق، با سرمایه گذاری شرکت هنر اول ساخته و هر هفته سه شنبه ها ساعت ۸ صبح بصورت انحصاری توسط فیلیمو پخش می شود.

با اخبار نیوز همراه باشید….

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297140

ثبت نظر

-