دستگیری قاتل مرد ۳۶ ساله کمتر از ۲۴ ساعت در نیکشهر

  • کد خبر : 297131
  • 09 آذر 1399 - 9:39
دستگیری قاتل مرد ۳۶ ساله کمتر از ۲۴ ساعت در نیکشهر

به گزارش نیوز، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان و شهرستان، عامل قتل مرد ۳۶ ساله نیکشهری کمتر از ۲۴ ساعت به دام افتاد.

سردار احمد طاهری گفت: ساعت ۲۱ شب سوم آذرماه سال جاری در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه در روستای “شهریری” از توابع بخش “بنت” شهرستان نیکشهر بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۳۶ ساله که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و داخل یک دستگاه خودروی پراید مشاهده شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی پلیس و شاهدان عینی ماجرا مشخص شد مقتول با قاتل که از بستگانش بوده به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده که درنهایت این درگیری منجر به قتل و قاتل از محل متواری شده است.

سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر مأمور شناسایی و دستگیری قاتل شدند که با تلاش گسترده و اقدامات فنی و تخصصی سرانجام عامل قتل کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهرستان نیکشهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

او خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی منکر هرگونه بزه انتسابی بود اماپس از روبرو شدن باشواهد و دلایل محکمه پسند پلیس عرصه را بر خود تنگ دید وبه ارتکاب قتل به انگیزه اختلافات با مقتول با استفاده از یک قبضه سلاح کلت کمری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سلاح گرم بکار رفته در قتل نیز از متهم کشف شد، خاطر نشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=297131

برچسب ها

ثبت نظر

-