طراحی ترور دانشمند هسته ای ایران از سوی آمریکا واسرائیل

  • کد خبر : 296009
  • 08 آذر 1399 - 16:53
طراحی ترور دانشمند هسته ای ایران از سوی آمریکا واسرائیل

خبرگزاری مهر- سرویس بین الملل: «می صبحی الخنساء»  حقوقدان و رییس یک سازمان حقوق بشری بین المللی با اشاره به ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران گفت که شواهد ماهیت تروریسم بین الملل رژیم‌صهیونیستی و سابقه این رژیم در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و نیز برخی کشورهای عربی و اسلامی نشان می دهد که این ترور نیز در اتاق عملیات مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی شده است.

این حقوقدان لبنانی ادامه داد: چنین به نظر می رسد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با شرایط سخت و بحرانی در داخل جامعه صهیونیستی دست و پنجه نرم می کند. او برای تضمین حیات سیاسی خود به ویژه در شرایطی که همپیمانی مانند ترامپ را نیز از دست داده است به شدت نیاز دارد تا با این گونه اقدامات چالشهای داخلی را به بیرون از مرزهای اشغالی مدیریت کند.

ترور های هدفمند که علیه دانشمندان هسته ای ایران و نیز رهبران مقاومت فلسطین در جغرافیای مقاومت انجام می گیرد نمی تواند حیات سیاسی رژیم صهیونیستی را تضمین یا تثبیت کند.وی گفت: همه می دانند که ماهیت و ویژگی اصلی و ذاتی تشکیل رژیم صهیونیستی بر اساس ترور و خشونت بنا شده است. ترور و حمله وحشیانه به مردم بیگناه و بمباران مناطق مسکونی در غزه و لبنان همواره در تبلیغات انتخاباتی مقام های رژیم صهیونیستی به عنوان یک عنصر و برگ برنده مهم انتخاب شده است. دلیل این مسأله این است که رژیم صهیونیستی به شدت نیازمند بازیابی اعتماد به نفس نابود شده جامعه صهیونیست است که در جنگ‌های گذشته از بین رفته است.

می صبحی الخنساء ادامه داد: این گونه اقدامات و ترورهای هدفمند که درباره دانشمندان هسته ای ایران و نیز رهبران مقاومت فلسطین در جغرافیای مقاومت انجام می گیرد نمی تواند حیات سیاسی رژیم صهیونیستی را تضمین یا تثبیت کند.

این حقوقدان لبنانی تاکید کرد: این حق طبیعی ایران است که به این اقدام واکنش نشان دهد و در مجامع حقوقی و سازمانهای بین المللی نیز علیه شرکای رژیم نامشروع صهیونیستی اقامه دعوا کند؛ هرچند که این رژیم نامشروع است.

وی با اشاره به توییت ترامپ در همراهی با این ترور گفت: طبیعی است که ترامپ همواره از کشتار و ترور حمایت کرده است و در آخرین لحظات عمر سیاسی خود از هر فرصتی برای حمایت از رژیم صهیونیستی استفاده می کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=296009

ثبت نظر

-