محمدباقر صادقی: ضربه میلیچ غیرقابل مهار بود ؛ بدشانسی نمی‌آوردیم از استقلال امتیاز می‌گرفتیم

  • کد خبر : 295801
  • 08 آذر 1399 - 14:43
محمدباقر صادقی: ضربه میلیچ غیرقابل مهار بود ؛ بدشانسی نمی‌آوردیم از استقلال امتیاز می‌گرفتیم
محمدباقر صادقی

محمدباقر صادقی دروازه‌بان باتجربه بازی در تیم‌هایی از جمله ذوب‌آهن، صبای قم و امسال برای حراست از دروازه ماشین‌سازی به این تیم پیوسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

محمدباقر صادقی دروازه بان با تجربه البته که با وجود پرش بسیار بلند نتوانست از پس مهار ضربه ایستگاهی میلیچ برآید تا در نهایت تیم تبریزی دست خالی ورزشگاه آزادی را ترک کند. با محمدباقر صادقی دروازه بان ۳۱ ساله این فصل ماشین سازی گفت و گو کرده ایم که در زیر می خوانید:

روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردی. آن هم ضربه ای که میلیچ ستاره استقلال انگار خیلی خوب زد؟

محمدباقر صادقی گفت:

ضربه‌ای که میلیچ زد واقعاً غیر قابل مهار بود و فکر نمی‌کنم دروازه‌بان دیگری هم می‌توانست آن ضربه را مهار کند و گرفتن توپ در گوشه بالای دروازه واقعاً سخت و دشوار بود.

خود میلیچ تا حدودی شبیه مسی است و این گل را خیلی ها با ضربه ایستگاهی های لیونل مسی مقایسه کردند. نظرت چیست؟

بله، واقعاً شاید میلیچ، مسی‌گونه ضربه کاشته‌اش را نواخت و گفتم نمی‌شد آن ضربه را مهار کرد.

آیا می توانستید نتیجه ای به جز شکست را برابر استقلال به دست بیاورید؟

محمدباقر صادقی گفت:

فکر می‌کنم استقلال در اوایل فصل از آن قدرت قابل انتظار تا حدودی فاصله داشت. در طرف مقابل بازیکنان ما هم روی ضدحمله واقعاً خوب و خطرناک ظاهر شدند. در واقع اگر بدشانسی نمی‌آوردیم دو، سه فرصت گل داشتیم که ضربه بابایی مهاجم ما به تیرک خورد و در یکی، دو صحنه دیگر هم دروازه‌بان استقلال توپ را از چارچوب دروازه به شکل خوبی برگرداند. تیم ما بازی خوبی را مقابل استقلال ارائه داد به شکلی که ما مستحق گرفتن حداقل یک امتیاز بودیم و حق‌مان باخت نبود.

ماشین سازی از سه بازی ابتدای فصل فقط یک امتیاز گرفته. آیا این روند تغییر می کند؟

تیم‌مان در این فصل تغییرات زیادی داشته و تقریباً ۸۰ درصد تیم نسبت به فصل قبل تغییر کرده. از همین رو هنوز زیاد با هم هماهنگ نیستیم، ضمن اینکه بعضی از بازیکنان‌مان هم به خودباوری لازم نرسیده‌اند اما با توجه به پتانسیل تیم و کادر فنی‌مان اطمینان دارم شرایط ماشین‌سازی در بازی‌های آینده بهتر خواهد شد. ما به اهمیت امتیازات اول فصل به خوبی واقفیم و ان‌شاءالله با هماهنگی و تلاش بیشتر، دیگر امتیازی را به راحتی از دست نخواهیم داد. باید محتاط‌تر عمل کنیم تا ابتدا ثبات لازم را در جدول کسب کنیم و بعد از آن هم ان‌شاءالله جایگاه خوبی را کسب کنیم و از اصالت و قدمت تیم ریشه‌دار ماشین‌سازی به خوبی دفاع کنیم و هواداران‌مان را دلگرم نگه داریم.

سرمربی تیمتان از برخی از بازیکنان تیم سن و سالش کمتر است. این اتفاق راچطور ارزیابی می کنی؟

محمدباقر صادقی گفت:

من متولد ۶۸ هستم و سرمربی‌مان متولد ۶۶ است. آقای بیاتلو با وجود جوانی‌شان در مربیگری بسیار باتجربه هستند و در تمام رده‌ها مربیگری کرده‌اند و اتفاقاً فاصله نزدیک سنی‌شان با بازیکنان تیم موجب می‌شود ارتباط نزدیک‌تری با بازیکنان داشته باشند و درک حرف‌ها و عواطف و حتی موارد فنی و دیگر مسائل به شکل بهتری به بازیکنان انتقال داده شود و رابطه خیلی خوبی بین بازیکنان و سرمربی تیم وجود دارد.

گزارشگر بازی ماشین‌سازی را تیمی جوان و بی‌تجربه می‌دانست در حالی که در تیم‌تان با وجود خودت، خدایی، مومنی، بابایی و چندین بازیکن باتجربه حتی نیمکت‌نشینانی مانند اسلامی به نظر تیم باتجربه ای است.

تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. در واقع شرایط تیم ما به گونه‌ای است که با توجه به بودجه و شرایط تیم‌ها خیلی خوب می‌دانیم لیگ برتر بیستم بسیار سخت است اما حتماً تیم ما هم رفته‌رفته شرایطش خیلی خوب شده و حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت و بازیکنان‌مان هم با خودباوری بهتر به گونه‌ای احیا شده و توانایی واقعی‌شان را بروز خواهند داد.

در مورد مدعیان قهرمانی و سهمیه آسیایی چه فکر می کنی؟

محمدباقر صادقی گفت:

چند تیم شرایط بهتری دارند اما به نظرم هنوز برای حرف زدن در مورد مدعیان قهرمانی و تیم‌های سهمیه‌بگیر زود است و شاید اگر هفت هشت هفته بگذرد بهتر بتوان در مورد شرایط تیم‌ها و قدرت‌شان و تیم‌های سهمیه‌بگیر صحبت کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=295801

برچسب ها

ثبت نظر

-