حجم بالای سفارش طراحی و ساخت انواع پمپ‌های صنایع مختلف در زیر مجموعه «وسدید»

  • کد خبر : 295792
  • 08 آذر 1399 - 14:38
حجم بالای سفارش طراحی و ساخت انواع پمپ‌های صنایع مختلف در زیر مجموعه «وسدید»

حجم بالای سفارش طراحی و ساخت انواع پمپ‌های صنایع مختلف در زیر مجموعه «وسدید»

مدیر تولید شرکت پتکو گفت: شرکت پتکو، طراح و تولیدکننده انواع پمپ‌های سانترفیوژ یا گریز از مرکز به سفارش مشتریان برای انتقال سیالاتی مانند آب، نفت و هیدروکربن‌‌ها جهت مصارف صنایعی مانند نیروگاه‌‌ها، پالایشگاه‌‌ها، پتروشیمی‌‌ها، کارخانه‌‌های صنایع معدنی و فلزی مانند فولاد و مس و همچنین طراح و تولیدکننده توربین‌های آبی بوده و به دلیل برخورداری از سطح بالای تکنولوژی و بهره‌مندی از زیرساخت‌های پیشرفته همچون آزمایشگاه تست پمپ، به عنوان یک شرکت‌دانش بنیان در این عرصه، همواره با حجم بالایی از سفارش کارفرمایان مرتبط روبه‌رو است.

به گزارش ایلنا، محمد نقی‌پور اظهار کرد: شرکت پتکو به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه صنعتی سدید علاوه بر طراحی و تولید انواع پمپ و توربین، در حوزه طراحی و ساخت قطعات یدکی، نظارت بر نصب و راه‌اندازی، خدمات تعمیرات پس از فروش و ارائه مشاوره مهندسی نیز فعال است که منجر به افزایش تقاضا برای ارائه خدمات شرکت می‌شود.


وی افزود: یکی از وجوه تمایز «پتکو» با سایر رقبا در حوزه دانش فنی و تجهیزات آزمایشگاهی است؛ به طوری که آزمایشگاه این شرکت گواهینامه صلاحیت تست پمپ را از موسسه استاندارد ایران و بزرگ‌ترین آزمایشگاه تست پمپ در منطقه خاورمیانه دارد.


مدیر تولید شرکت پتکو در خصوص اقدامات تولیدی در پتکو خاطرنشان کرد: ما جزو شرکت‌های تراز اول تولید انواع پمپ منطبق با استانداردهای تعیین شده در کشور هستیم و سفارش‌های زیادی از صنایع مختلف را دریافت و اجرا کرده‌ایم.


 وی عنوان کرد: از طرح‌های شاخص در دست اجرا از سوی پتکو طراحی و ساخت بخشی از پمپ‌های خط انتقال نفت خام گوره به جاسک است. این پروژه جزو خطوط انتقالی بوده که به پمپ‌های فشار قوی نیاز دارد و برای اولین بار از سوی ما در حال اجرا است. این امر به همراه تولید سایر محصولات مانند پمپ‌های عمودی آب دریا نشان‌دهنده توان و پتانسیل بالای شرکت پتکو در طراحی و تولید محصولات مورد نیاز صنایع پیشرو کشور در شرایط تحریمی است.


 نقی‌پور تصریح کرد: از دیگر نقاط قوت پتکو قرار داشتن در زمره شرکت‌های دانش‌بنیان است که این موضوع در کنار برخورداری از سرمایه انسانی جوان و متخصص، باعث می‌شود تا بتوانیم پروژه‌های بزرگ ملی را با بهترین کیفیت اجرا کنیم.


258


بر اساس گزارشی از بورس ۲۴، مدیر تولید پتکو در انتها مطرح کرد: با توجه به کیفیت تولید و توانمندی‌های مجموعه و حجم سفارشات موجود و مناقصاتی که در آن‌ها به طور مستمر حضور می‌یابیم، طی چند سال اخیر موفق شده‌ایم تا حجم قابل توجهی از سفارشات تولیدی را در دست اجرا داشته باشیم و جهت اجرای سفارشات شیفت‌های کاری را افزایش دهیم تا بتوانیم تعهدات خود را در اسرع وقت اجرایی کنیم.


 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=295792

ثبت نظر

-