فردوسی پور ؛ فوتبال ۱۲۰ از شب یلدا با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور روی آنتن می رود

  • کد خبر : 294884
  • 08 آذر 1399 - 0:36
فردوسی پور ؛ فوتبال ۱۲۰ از شب یلدا با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور روی آنتن می رود

 

 

عادل فردوسی پور

 

نیوز: در حالی که گفته می شد که کار شبکه ورزش و فردوسی پور به بن بست رسیده اما حالا خبر رسیده عادل همچنان به همکاری با این شبکه ادامه می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

در اولین جلسه مدیر جدید شبکه ورزش با تهیه کننده های این شبکه که مهر ماه برگزار شد، عادل فردوسی پور حضوری چند دقیقه ای داشت تا حداقل در ظاهر اینگونه به نظر برسد که او و مدیر جدید هیچ زاویه ای با هم ندارند اما از آن جایی که هیچ خبری از چگونگی ساخت ادامه برنامه فوتبال ۱۲۰ روی خروجی رسانه ها قرار نگرفت، آرام آرام این شایعه قوت پیدا کرد که رویه شبکه ورزش هم مثل شبکه سه سیما، حذف عادل فردوسی پور خواهد بود.

به خصوص وقتی پس از همکاری عادل و وی او دی ها و سپردن پخش مجله لیگ قهرمانان به فیلیمو ، شبکه ورزش هم در اقدامی  برای پخش برنامه لیگ قهرمانان از صدای پیمان یوسفی روی تصاویر این مجله استفاده کرد، برخی رسانه ها حدس زدند فردوسی پور به پایان خط همکاری با شبکه ورزش رسیده و طی دو روز گذشته این خبر به شکل شایعه در رسانه ها پخش شد که شبکه ورزش تمام برنامه های عادل را از او گرفته است.

 اما کمی بعد این شایعه تکذیب شد:

 

در نیوزبیشتر بخوانید: 

سندی که نشان می دهد عادل فردوسی پور هرگز از صدا و سیما اخراج نشده است + عکس

 

حالا هم اعلام شده عادل فردوسی پور از شب یلدا فوتبال ۱۲۰ را در شبکه ورزش روی آنتن می برد. خبر رسیده تیزرهای سری جدید فوتبال ۱۲۰ هم آماده شده و از فردا پخش این تیزرها در شبکه ورزش آغاز خواهد شد.

گفتنی است ، عادل فردوسی پور تهیه کننده فوتبال ۱۲۰ است و اجرای آن را هم مثل سری قبلی این برنامه حمید محمدی برعهده دارد.

 

بیشتر بخوانید: 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=294884

ثبت نظر

-