توضیحات مدیرعامل ایران پوپلین برای رسانه‌ها/ عیب‌ها را می‌پذیرم اما انتظار کمک بدون حاشیه‌سازی دارم

  • کد خبر : 294214
  • 07 آذر 1399 - 15:03
توضیحات مدیرعامل ایران پوپلین برای رسانه‌ها/ عیب‌ها را می‌پذیرم اما انتظار کمک بدون حاشیه‌سازی دارم

توضیحات مدیرعامل ایران پوپلین برای رسانه‌ها/ عیب‌ها را می‌پذیرم اما انتظار کمک بدون حاشیه‌سازی دارم

در پی انتشار اخبار ضد و نقیضی که از شرکت ایران پوپلین طی چند ماه گذشته در رسانه‌ها و پایگاهای خبری استان گیلان منتشر شد، مدیریت این شرکت برای شفاف‌سازی وضعیت این واحد تولیدی توضیحات مکتوبی را خطاب به اصحاب رسانه این استان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در توضیحی که علی جهانگیر (مدیرعامل شرکت ایران پوپلین) جهت روشن‌سازی وضعیت این کارخانه به رسانه‌های استان ارسال کرده و یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری ایلنا قرار گرفته، آمده است:


مدیران محترم پایگاه‌های خبری استان گیلان


با عرض سلام و ادب وخسته نباشید به شما عزیزان که در امر اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اخبار پرتلاشید.


خیلی خرسندم از اینکه با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود راهکارهای برون رفت از مشکلات صنعت نساجی گیلان خاصه ایران پوپلین را گوشزد می‌کنید و گله‌مندم از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری که بدون تحقیق، مطالبی غیرواقعی و گاهاً کذب را در بولتن خبری خود منتشر می‌کنند.


به اطلاع عزیزان حوزه خبری در فضای مجازی می‌رسانم که در راستای تغییر و تحول مدیریتی در شرکت ایران پوپلین که صرفا جهت توسعه، افزایش تولید و بهبود وضعیت معیشتی کارگران این مجموعه اتفاق افتاده، اولین تلاش مجموعه مدیران شرکت ایران پوپلین و شرکت توسعه نگاه پویا از هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی و کانیوزن زحمتکش شرکت ایران پوپلین، احیای قسمت‌های تولیدی راکد ونیمه فعال و اضافه کردن آن به چرخه تولید و همچنین نوسازی قسمت‌هایی از خطوط تولید بوده و انشالله این روند تا پایان نوسازی کامل کارخانجات ایران پوپلین ادامه خواهد داشت و از همین جا دست همه دلسوزان صنعت نساجی گیلان و اساتید دانشگاهی که ما را یاری می‌فرمایند، می‌فشاریم و از رسانه‌ها انتظار کمک در امر اطلاع‌رسانی مطلوب و بدور از حاشیه‌سازی و نگاه تک بعدی داریم. عیب‌ها و کاستی‌ها را پذیرفته و کتمان نمی‌کنیم و بر این باوریم که گذشته‌ها گذشته و باید به آینده امیدوار بود.


در این راستا اینجانب به عنوان مدیرعامل شرکت ایران پوپلین به اصحاب رسانه این قول را می‌دهم که به خواست خدا در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی کارخانجات ایران پوپلین خواهیم بود.


پیرو مطالب فوق، بااطلاع می‌رسانم که انشاءالله در هفته دوم آذر ماه مطالبات سنواتی بازنشستگان شرکت ایران پوپلین از سال ۹۲ تا سال ۹۸ پرداخت و در هفته بعدی الباقی حقوق مهرماه کارگران محترم کارخانجات واریز خواهد گردید.


همچنین در تلاشیم تا حقوق آبان ماه همکاران در اواخر ماه آذر پرداخت گردد.


با سپاس از همه همکاران عزیزم که با صبر و شکیبایی و تحمل مشکلات در این اوضاع سخت اقتصادی و بیماری منحوس کرونا اینجانب را در ادامه این راه سخت یاری می‌نمایند.


علی جهانگیر؛ مدیرعامل شرکت ایران پوپلین… هفتم آذر نود و نه

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=294214

برچسب ها

ثبت نظر

-