سرپرست تیم کشتی استقلال: پسر عسگرمحمدیان هم برای قائمشهر کشتی‌ بگیرد/ امید را در دل کشتی‌گیران نکشید

  • کد خبر : 294130
  • 07 آذر 1399 - 13:55
سرپرست تیم کشتی استقلال: پسر عسگرمحمدیان هم برای قائمشهر کشتی‌ بگیرد/ امید را در دل کشتی‌گیران نکشید

مسعود نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی نیوز، در خصوص عدم دریافت رضایتنامه دو کشتی‌گیر تیم استقلال از هیأت مازندران اظهار داشت: این دو کشتی‌گیر قبل از اینکه تیم قائمشهر تشکیل شود قرارداد بسته بودند. با تیم استقلال هم قبل از آن‌ها قرارداد امضا کرده‌اند. اگر به این صورت است که هر کشتی‌گیری نیاز دارند پسر عسگرمحمدیان هم برای همان تیم قائمشهر باید کشتی بگیرد و همه آنهایی که قرارداد دارند قراردادشان را لغو کنند و برای آنها کشتی بگیرند. 

وی افزود: این کشتی‌گیران را از انتخابی تیم ملی محروم کردید و در آن تیم هم قرار نیست پول خوبی دریافت کنند. اینها تمام زندگی‌شان کشتی است باید چه کار کنند. شما که دم از خدا و درستی می‌زنید اینگونه نباید رفتار کنید.ما برای دبیر نامه فرستادیم تا این موضوع را به کمیته انضباطی بفرستند. چون ما در دور برگشت به رمضان پور نیاز داریم. 

سرپرست تیم کشتی استقلال خاطرنشان کرد: از وقتی تیم استقلال وارد لیگ شده بازتاب خیلی خوبی داشته و این تیم یک چالشی در لیگ به وجود آورده است. متأسفانه از روزی که ما کارمان را شروع کردیم داستانهای عجیب و غریبی برایمان رخ داد و جلوی پایمان سنگ انداختند. به جای حمایت کردن سنگ اندازی می‌کنند و اتفاقات مختلفی برایمان رقم زدند. 

وی افزود: کشتی‌گیری که با ما قرار داد دارد دلش نمی‌خواهد در تیم دیگری کشتی بگیرد و به زور نمی‌توانند او را وادار کنند برای آنها کشتی بگیرد. اگر کشتی گیر ما قرارداد نداشت حرفشان درست بود. وقتی قرارداد دارد و تیم در استانش نبوده چطور می‌شود از قراردادش انصراف دهد و به تیم شما بیاید. من به عنوان سرپرست صد سال اجازه چنین کاری نمی‌دهم و اگر این اتفاق بیفتد من هم باید از رمضانپور شکایت کنم که چرا با ما قرارداد بسته و ۳۰ درصد پولش را گرفته و از تیم ما رفته است. 

وی در رابطه با جلسه با مددی سرپرست باشگاه استقلال گفت: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم حضور جلسه بگذاریم ولی تلفنی در ارتباط هستیم. از تیم ما حمایت می‌کند و نامه‌هایی که احتیاج داریم سر وقت ارسال می‌کند و مشکل خاصی نداریم. باشگاه استقلال هیچ تعهدی به تیم کشتی ندارد و هیچ مشکل پرداختی نداریم و تا آخر با همین ثبات ادامه خواهیم داد.

نصیری افزود: من به عنوان یک کشتی‌گیر دغدغه کشتی‌گیران را می‌دانم. بحث مالی مهمترین موضوع است و می‌خواهیم از کشتی‌گیران حمایت شود. از همه می‌خواهم به اندازه شعاری که داده می‌شود حمایت کنند. محمد رمضانپور بی گناه است. چرا باید بازیچه دست افرادی شود که از قدرتشان سواستفاده می‌کنند؟ او با هزار امید و آرزو یکسال تلاش کرده است که در انتخابی تیم ملی کشتی بگیرد و این فرصت را به راحتی از او گرفتند. واقعا اگر فرزند خودتان بود این کار را می‌کردید؟ خودشان را می‌توانند جای رمضانپور بگذارند؟

نصیری خاطرنشان کرد: من به عنوان سرپرست تیم تمام تعهدات مالی او را تا آخر با جان دو دل به عهده می‌گیرم ولی سؤالم این است چرا این کار را کردند؟ گرفتن امید از یک جوان مساوی با نابودی اوست. برای ادامه راه با چه امیدی می‌تواند کار کند و یا جوانهای دیگر این اتفاق را ببینند چگونه به کشتی اعتماد کنند. فکر می‌کنید دلیل کم شدن جامعه کشتی چه چیزی است همین موضوعاتی است که برای رمضانپور پیش آمده و این تبلیغات بد است که از سوی کشتی‌ گیران مطرح می‌شود.

وی افزود: همین دردهای محسن مدهنی هاست که در فضای مجازی پخش می‌شود. همین موضوعات است که نوجوانان می‌بینند و فکر می‌کنند عاقبتشان این است که به جایی نرسند. این موضوعات است که کشتی روز به روز بیشتر به افول می‌رود. از مسئولین می‌خواهم این مشکلات را حل کنند تا کشتی پیشرفت کند.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=294130

برچسب ها

ثبت نظر

-