۳ نکته مهم در استقلالِ لیگ بیستم از نگاه فریبا/ آبی پوشان پیکان را هم می‌توانند شکست دهند

  • کد خبر : 293843
  • 07 آذر 1399 - 11:05
۳ نکته مهم در استقلالِ لیگ بیستم  از نگاه فریبا/ آبی پوشان پیکان را هم می‌توانند شکست دهند

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نیوز، در خصوص عملکرد استقلال مقابل ماشین سازی و این که خیلی‌ها معتقد هستند آبی پوشان باید بیشتر گل بزنند، اظهار داشت: من به این تیم امیدوار هستم و مطمئنم شرایط بهتر خواهد شد. بعد از بازی سخت در اهواز و آن حواشی که ایجاد شده، جمع کردن این تیم کار بسیار سختی است و معتقدم ۳ امتیاز این مسابقه برای استقلال از نان شب واجب‌تر بود.

وی افزود: در برخی از مسابقات اصلاً مهم نیست که چگونه بازی می‌کنید و فقط باید ۳ امتیاز را بگیرید. استقلال هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم به جز ۱۰ دقیقه پایانی بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت و فکر می‌کنم اگر برخی از بازیکنان بیشتر دقت می‌کردند، در این بازی این تیم پرگل‌تر حریف خود را شکست می‌داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: دو سه نکته بسیار مهم در استقلال دیده شده که حتماً باید به آن اشاره کرد. اول این که زوج‌سازی بسیار خوبی در سمت چپ در حال شکل‌گیری است. نادری و ملیچ هر دو استانداردهایی در فوتبال خود دارند و در شرایطی که این تیم سال‌ها است «راست‌رو» بوده، حالا جناح چپ تیم در حال شکل‌گیری است. پیش از این نظری، شاهین بیانی، خسرو حیدری و … در جناح راست کاری می کردند که توجهی به جناح چپ نمی شد و اگر تیم ها راست استقلال را می بستند این تیم دچار مشکل می شد. از طرفی در جناح چپ استقلال اصغر حاجیلو و زمانی که نیکبخت حضور داشت مدتی جناح چپ را روان کرده بودند اما سالها بود که توازنی در دو طرف وجود نداشت.

فریبا تصریح کرد: دومین نکته در استقلال دوندگی بسیار خوب بازیکنان و این که آنها در بازپس گیری توپ بسیار خوب عمل کردند، بود. احمد موسوی که در جناح راست بازی کرد خیلی برای بهتر شدن جا دارد و از سوی دیگر آرش رضاوند سرحال‌ترین بازیکن استقلال در خط هافبک بود. البته اشتباهاتی تا دقیقه ۳۰ بازی رخ داد که نباید در بازی‌های آینده تکرار شود. مثلاً مسعود ریگی نباید زیاد توپ لو بدهد چون از او توقع بیشتری داریم.

پیشکسوت استقلال با اشاره به نکته سوم عملکرد استقلالی‌ها به فارس گفت: عارف غلامی مثل همیشه خوب کار کرد و اعتقاد دارم او همیشه بالای ۸۰ درصد برای استقلال عملکردش مثبت‌ است. او پوشش‌های خوبی انجام می‌داد، نکته سوم این است که بازیکنان جدیدی که برای استقلال بازی کردند، همگی عملکرد قابل قبولی داشتند. همین حضور بازیکنان جدید و اضافه شدن رفته رفته آنها به تیم باعث پیشرفت است و در کل من روند استقلال را رو به رشد دیدم. به این نکته هم باید اشاره کنم که استقلال باید صد درصد گل‌های بیشتری بزند، چون یکی از ایرادات استقلال همین گل نزدن‌ها و از دست دادن فرصت‌ها بود.

فریبا با اشاره به بازی آینده استقلال مقابل پیکان گفت:‌ تیم‌های مهدی تارتار همیشه بسته بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و البته تاکتیکی، از سوی دیگر او سابقه شکست استقلال را زیاد در کارنامه دارد و من فکر می‌کنم با شرایط روحی و روانی که در تیم استقلال وجود دارد، اگر بازیکنان خودشان باشند استقلال می‌تواند حریفش را شکست دهد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=293843

برچسب ها

ثبت نظر

-