مهدی ترابی ؛ مصدومیت دوباره مهدی ترابی در بازی تیم های العربی و القطر قطر

  • کد خبر : 293662
  • 07 آذر 1399 - 7:30
مهدی ترابی ؛ مصدومیت دوباره مهدی ترابی در بازی تیم های العربی و القطر قطر

مهدی ترابی در بازی تیم های العربی و القطر قطر ، تنها پس از نه دقیقه حضور در ترکیب این تیم دچار مصدومیت دوباره شد و از زمین بازی خارج شد .

مهدی ترابی ، هافبک فصل قبل پرسپولیس که در این تیم یکی از ستاره های لیگ برتر بود ، پس از جدایی از سرخپوشان دچار مصدومیت های عجیب و پی در پی شده است.

ترابی در بازی دیشب تیمش مقابل یاران علی کریمی در تیم قطر اس سی پس از چند هفته غیبت در دقیقه ۶۶ به بازی آمد و نه دقیقه بعد باز هم به دلیل مصدومیت از ترکیب با چهره ای در هم از ترکیب تیمش خارج شد . ترابی پس از این اتفاق حسابی ناراحت بود و به نظر می رسد که مصدومیت این بازیکن جدی باشد .

مهدی ترابی (زادهٔ ۱۹ شهریور ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک و مهاجم بازی می‌کند.

مصدومیت مهدی ترابی

او در نخستین بازی ملی خود مقابل تیم ازبکستان نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند که باعث پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان شد. او در دومین بازی خود ۴۵ دقیقه برابر ترکمنستان بازی کرد. او در سومین بازی ملی خود مقابل تیم گوام به عنوان یار تعویضی به جای سردار آزمون در دقیقه هفتاد وارد زمین شد و در دقیقه ۸۸ دومین گل ملی خود را به ثمر رساند.

>>>بیشتر بخوانید:

ستاره جوان باشگاه پرسپولیس رونمایی شد!

ترابی پس از نیم فصل بازی در لیگ ستارگان قطر، در ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ به پرسپولیس پیوست تا بار دیگر در لیگ برتر فوتبال ایران برای سرخ‌پوشان توپ بزند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=293662

برچسب ها

ثبت نظر

-