۶ نکته برای خرید ساعت مچی مردانه

  • کد خبر : 293369
  • 06 آذر 1399 - 23:40
۶ نکته برای خرید ساعت مچی مردانه

 

 

6 نکته برای خرید ساعت مچی مردانه

 

۶ نکته برای خرید ساعت مچی مردانه

به گزارش نیوز: ساعت مچی تاثیر بسیار زیادی در تکمیل استایل‌های رسمی، اسپرت و غیر رسمی در مهمانی‌های دوستانه دارد به همین علت بسیاری از افراد به خرید ساعت مچی اهمیت بسیار زیادی می‌دهند.

در میان بسیاری از مردان و بخصوص کسانی که دارای مشاغل مهم و معتبر هستند، خرید ساعت مچی مردانه از اهمیت بسیار زیادی برخودار است.

ساعت مچی تاثیر بسیار زیادی در تکمیل استایل‌های رسمی، اسپرت و غیر رسمی در مهمانی های دوستانه دارد به همین علت بسیاری از افراد به خرید ساعت مچی اهمیت بسیار زیادی می دهند.

خرید ساعت مچی مردانه  باید با رعایت برخی از نکات صورت گیرد. نباید بدون توجه به بسیاری از کاراکترهای شخصیتی، شغلی و اجتماعی نسبت به خرید ساعت مچی اقدام کرد.

در این مقاله شش نکته از مهم ترین نکاتی که باید در خصوص خرید ساعت مچی مردانه رعایت کنید را بیان می کنیم.

پیش از انتخاب و گزینش یک ساعت مچی بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید تا بتوانید با یک دیدگاه جامع تر در این خصوص تصمیم گیری کنید.

 

tdyh

 

تیپ شخصیتی خود را بشناسید

شناخت تیپ شخصیتی در خصوص خرید لباس و ساعت اهمیت بسیار زیادی دارد. یک تیپ شخصیتی ممکن است به ورزش علاقه بسیار زیادی داشته و اغلب لباس هایی که استفاده می کند اسپرت و غیر رسمی باشد.

در این خصوص باید به دنبال ساعت های اسپرت باشید. اصولا شرکت های معتبر ویژگی های ساعت های تولیدی را درج کرده و به شما کمک می کنند ساعت اسپرت را از ساعت ساده یا ساعت رسمی و مجلسی تفکیک کنید.

تیپ های رسمی و افرادی که در شرکت های معتبر فعالیت می کنند به ساعت هایی مناسب با تیپ کار و شغل خود نیاز دارند. این ساعت ها اصولا گران تر بوده و باید از برندهای معتبر تهیه شوند. چنین افرادی نباید به دنبال خرید ساعت های کپی شده و یا طرح بروند.

بهترین برند ساعت مچی در دنیا را بشناسید - پایگاه خبری مدپرس | رسانه تخصصی  مد و فشن

انواع ساعت را بشناسید

کسی که از ساعت مچی استفاده می کند باید اطلاعات درخوری در حوزه ساعت و صنعت ساعت سازی داشته باشد تا بتواند برای موقعیت های مختلف، ساعت های مناسبی را انتخاب کند.

امروزه انواع مختلفی از ساعت های آنالوگ، دیجیتال و ساعت های ترکیبی ( آنالوگ-دیجیتال ) ساخته می شوند. هر کدام از این ساعت ها با تیپ های شخصیتی مختلفی تناسب دارند.

شما هرگز نباید برای تیپ های رسمی و کت و شلوارهای مجلسی از ساعت دیجیتال استفاده کنید. همچنین استفاده از بسیاری ساعت های آنالوگ برای تیپ های غیر رسمی مناسب نیست بخصوص اگر فرد همواره تیپ اسپرت داشته باشد.

ساعت های آنالوگ-دیجیتال نیز برای افرادی مناسب است که تیپ های نیمه رسمی دارند. بند و قاب این ساعت ها در تعیین خریدار اهمیت دارد. بندها و قاب های پلاستیکی و لاستیکی برای تیپ های اسپرت، بندهای چرم و پارچه ای برای تیپ های ساده و بندهای فلزی برای تیپ های رسمی مناسب است.

مالیات در بودجه ۹۹ همانند سال ۹۸

چه میزان بودجه در اختیار دارید؟

در برخی از موارد خرید ساعت مچی یک خرید ارزشمند است و به معنای خرید یک کالای لوکس خواهد بود. در این صورت بودجه ای که برای خرید این وسیله در اختیار دارید اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

امروزه ساعت هایی با قفل ها و بندهای پلاستیکی و لاستیکی و موتورهای باتری دار در زمره ارزان ترین ساعت ها هستند، اما ساعت های فلزی و کوارتز ( بدون باتری ) گران ترین ساعت ها خواهند بود. در این میان ساعت های چرم به عنوان ساعت های میان رده شناخته می شوند.

نکاتی در مورد انتخاب ساعت مچی مناسب برای آقایان - فروشگاه سوراد

انتخاب ساعت مردانه برای موقعیت های خاص

انسان در زندگی شخصی و شغلی خود در موقعیت های مختلفی قرار می گیرد. ممکن است به شنا یا غواصی علاقه داشته باشید؛ شاید اهل کوه نوردی در ارتفاعات بسیار زیاد و در کوهستان های پوشیده از یخ و برف باشید؛ شاید هم به مسابقات اتومبیل رانی علاقه داشته و اطلاع از زمان دقیق برای شما اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

در این خصوص باید به دنبال ساعتی با شرایط ویژه بگردید. برندهای معتبر همچون برند امگا ساعت هایی برای شرایط خاص تولید کرده اند.

به عنوان مثال برخی از انواع ساعت امگا قابلیت قرار گرفتن در زیر آب و غواصی را دارند و برخی دیگر نیز برای کوهنوردی و صخره نوردی استفاده می شوند.

ساعت هایی که دارای خصوصیت بسیار مهم کرنوگراف هستند نیز برای مسابقاتی همچون اتومبیل رانی حائز اهمیت خواهند بود.

 

dtg

 

و در صورتی که اندام درشت تری نسبت به بقیه دارید از ساعت هایی با اندازه معمولی استفاده کنید. ساعت هایی با صفحه دایره ای، استایل رسمی تری دارند، اما ساعت های مربعی برای استایل های اسپورت مناسب تر خواهند بود.

در انتخاب فروشگاه دقت کنید

گالری های عرضه کننده ساعت، انواع مختلفی دارند؛ برخی از آن ها صدها مدل ساعت اصل و طرح را در کنار یکدیگر می فروشند و برخی دیگر نیز در یک فضای مناسب تعداد محدودی از مدل های ویژه با برندهای معتبر و بین المللی را عرضه می کنند. خرید ساعت لوکس و گرانبها باید از یک گالری بخصوص با شهرت بالا و محبوبیت بسیار زیاد صورت گیرد.

برخی از انواع ساعت ها همچون ساعت امگا و ساعت رولکس ضمانت نامه های معتبر و در عین حال گران قیمتی دارند. اگر می خواهید جنس خریداری شده از ضمانت اصل و کیفیت کالا بهره مند گردد باید هزینه امضا و دریافت ضمانت نامه را پرداخت کنید. گالری انزو یکی از معتبرترین گالری های موجود در ایران برای خرید ساعت مچی مردانه برند و با کیفیت بسیار بالاست که پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال یک ساعت لوکس، اصل  و دارای ضمانت نامه هستید حتما به وب سایت این فروشگاه به آدرس enzogallery.ir  مراجعه نمایید.

با اخبار نیوز همراه باشید…

«ساعت سینما» با سینمایی «غول پول» روی آنتن می رود

قیمت ست ساعت زنانه و مردانه

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=293369

ثبت نظر

-