مرگ نوزاد سه ماهه یک زوج کره‌ای معتاد به اینترنت بر اثر گرسنگی

  • کد خبر : 293322
  • 06 آذر 1399 - 22:45

 

نیوز: به گزارش نیوز، یک زوج کره‌ای معتاد به بازی‌های اینترنتی آنقدر به مراقبت از کودک مجازی خود در یک بازی اینترنتی مشغول شدند که نوزاد سه‌ماهه آنان از فرط گرسنگی جا سپرد.

 

تمناے وجوבܢܢ " تو " - مطالب ابر بچه های کره ای نوزاد

 

پلیس کره‌جنوبی اعلام کرده است که “کیم یو چول” ۴۱ ساله و همسر وی “چویی می‌سان” ۲۵ ساله برای انجام یک بازی اینترنتی به یک کافی‌نت در همسایگی خود می‌رفتند. و تنها هر ۱۲ ساعت به کودک خود در خانه سر می‌زدند. این زوج کره‌ای در این کافی‌نت به بازی شبیه‌سازی شده آواتار با نام “پریوس” مشغول می‌شدند. که در آن یک دختر را به صورت مجازی مراقبت می‌کردند تا رشد پیدا کند.

این زوج کره‌ای در تمام مدت بازی خود در کافی‌نت نوزاد خود را در حالی در خانه به تنهایی رها می‌کردند که قصد داشته‌اند. تا یک پدر و مادر دیگر برای سرپرستی این نوزاد بیابند.

این زوج کره‌ای در عین حال اینکه وسواس خاصی برای رشد و مراقبت از دختر مجازی خود با نام “انیما” داشته‌اند. اما در همان حال از مراقبت دختر واقعی خود فارغ بوده‌اند.


بیشتر بخوانید:

نوزاد پسر از پرستار مبتلا به کرونا در اردبیل سالم به دنیا آمد+ عکس


 

عکس بچه های کره ای - ویسگون نوزاد

 

سرانجام این زوج کره‌ای در ماه سپتامبر و هنگامی که پس از ۱۲ ساعت از کافی‌نت به خانه بازگشتند. فرزند نوزاد خود را مرده یافتند و پلس را از این موضوع آگاه کردند.

این زوج کره‌ای روز جمعه و پس از آنکه در کالبدشکافی مشخص شد. که این نوزاد بر اثر سوء‌تغذیه و گرسنگی طولانی‌مدت مرده است، دستگیر شدند.

“چونگ‌جی‌وون” یکی از مقامات پلیس محل زندگی این زوج کره‌ای در گفتگو با خبرگزاری یونهاپ کره اعلام کرده است. که به نظر می‌آید. این زوج زندگی عادی خود را به خاطر بیکاری و تولد نوزاد ناخواسته از دست داده بودند.

وی افزوده است. که آنها در انجام بازی‌های آنلاین برای فرار از زندگی واقعی افراط کرده‌اند. که در نهایت به مرگ کودک واقعی آنها منجر شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=293322

ثبت نظر

-