رضایی: داور جسارت داشت که نظرش را برگرداند/تصمیم گرفتیم در مورد داوری حرف نزنیم

  • کد خبر : 293253
  • 06 آذر 1399 - 21:32
رضایی: داور جسارت داشت که نظرش را برگرداند/تصمیم گرفتیم در مورد داوری حرف نزنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، رحمان رضایی بعد از پایان بازی دو تیم ذوب‌آهن و پیکان اظهار داشت: کاش بتوانیم قبل از این که حریف به گل برسد به نتیجه برسیم. بازی پرتنشی بود. این تنش به بیرون زمین انتقال پیدا کرد، خدا را شکر داور جسارت این را داشت که نظرش را برگرداند. نمی‌خواهم درباره داوری مانور بدهم، خسته نباشید می‌گویم، که در این شرایط سوت عادلانه زدند.

وی در خصوص نقطه ضعف تیم ذوب‌آهن و خط دفاعی‌اش عنوان کرد: من مشکلی را در خط دفاعی نمی‌بینم، تیم ما تیمی سریع است که به فاز حمله می‌رود. ما از بازیکنان کناری‌مان می‌خواهیم سریع در حمله حضور پیدا کنند و ما شناور بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم کمی تمرکزمان را از دست می‌دهیم و این مشکل کار تیمی نیست و از دست دادن تمرکز مشکل فردی است.

سرمربی تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مشکل VAR را باید فکر اساسی کنیم، چند دوربین را اضافه کنند، اگر نمی‌خواهند خرج اضافه کنند چند دوربین هزینه‌ای ندارد. این دوربین‌ها هم می‌تواند کار VAR را انجام دهد. خوب است دوربین‌ها را بیشتر کنیم و به همه جا مسلط باشیم. فکر می‌کنم یک همت عمومی می‌خواهد، که فدراسیون و کمیته داوران مشکل را حل کنند.

به گزارش فارس، رحمان رضایی در خصوص بازی دو تیم ذوب آهن و پیکان اظهار داشت: بازی پرتنشی بود و کمی جو بازی متشنج شده بود. تیم حریف روی همه صحنه ها اعتراض می‌کردند. در نیمه اول قافل‌گیر شدیم و گل خوردیم، توانستیم خیلی سریع جبران کنیم و امیدوارم بتوانیم شرایط را خیلی بهتر کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم و سرعت بازی کمی بیشتر شد. تیم حریف با ۶ نفر دفاع کرد و زیر توپ می‌زدند. بازیشان خلاصه شده بود به اوت دستی  که این باعث شده بود بازی را از ریتم بیندازند. ما در وسط زمین خوب کار کردیم و بخاطر فشردگی در وسط زمین ایجاد شده بود گل زدن را سخت کرد و چند بار به شش قدم هم رسیدیم و ضرباتی زدیم که به گل نرسیدیم.

سرمربی تیم ذوب آهن عنوان کرد: بازی جانداری بود و دو تیم خوب میجنگیدند. روی داوری مانور نمی دهم. خداراشکر جسارت داشت رای خودش را عوض کرد و بازیکن حریف هم گفت به من برخورد نکرد. به او تبریک می‌گویم که هیچ ضربه‌ای نخورده است. ما روی سه امتیاز آن حساب کردیم و متاسفانه نشد.

رضایی در مورد گل‌های دریافتی ذوب آهن در چند بازی گذشته عنوان کرد: کمی تمرکز بازیکنمان در صحنه ها پایین است و منحصر می‌شود به اشتباهات فردی که اتفاقات رخ می دهد. ما می دانستیم تیم حریف دنبال اوت های بلند است روی آن کار کردیم و تمرکز بازیکنانمان باید تمرکز داشته باشند. ما در خانه خودمان هستیم و خوب بازی می کنیم و گل غافلگیرانه‌ای خوردیم . توقف بازی زیاد بود با حربه جلوی اهداف ما را گرفتند. باید همه به تصمیمات داور احترام بگذارند.

وی افزود: ما این هفته تصمیم گرفتیم درباره داوری صحبت نکنیم و آن را آرشیو کنیم و بعدا از آن درس بگیریم. امیدوارم بتوانیم هوادارنمان را خوشحال کنیم. ذوب آهن برای اصفهان است و باید حمایت کافی از سوی رسانه بشود و مقامات اجرایی هم حمایت کنند تا حق استان تضیع نشود. نمی خواهم به بحث حاشیه ای وارد شود و می خواهیم رسانه ها حمایت کنند.

رضایی درباره این که چرا صحنه پنالتی برگردانده شد گفت: بازیکن حرف به داور گفت. داور کمی با صحنه فاصله داشت. روحیه جوانمردی بازیکن به فوتبال ما کمک کرد. امیداورم همه کمک کنند لیگ خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=293253

برچسب ها

ثبت نظر

-