ماتیاس مورلا وکیل مارادونا : به مدت ۱۲ ساعت هیچ کنترل پزشکی روی دیگو وجود نداشته است

  • کد خبر : 293155
  • 06 آذر 1399 - 19:48
ماتیاس مورلا وکیل مارادونا : به مدت ۱۲ ساعت هیچ کنترل پزشکی روی دیگو وجود نداشته است
رازی عجیب در مورد مرگ مارادونا

وکیل دیگو مارادونا ماتیاس مورلا، مرگ اسطوره آرژانتینی را غیر عادی توصیف کرد و مدعی شد که موکلش ۱۲ ساعت کنترل و نظارت پزشکان را نداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

وکیل دیگو مارادونا با بیان اینکه مارادونا به مدت ۱۲ ساعت تحت نظارت پزشکی قرار نداشته است، از تاخیر رسیدن آمبولانس به منزل این اسطوره فوتبال جهان انتقاد کرد و آنرا یک جرم احمقانه دانست.

دیگو مارادونا روز گذشته به دلیل حمله قلبی در منزل خود در آرژانتین از دنیا رفت. یک روز بعد از درگذشت این اسطوره فوتبال دنیا که خیلی‌ها از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد می‌کنند، حواشی مربوط به مرگ او بالا گرفته است.

«ماتیاس مورلا» وکیل اسطوره آرژانتینی با انتشار پیامی درباره رسیدگی‌های پزشکی به دیگو مارادونا حسابی جنجال ساز شده است. مورلا در بخشی از پیام خود آورده است:

این غیر قابل توضیح است که به مدت ۱۲ ساعت هیچ نظارت و کنترل پزشکی روی دیگو وجود نداشته است. رسیدن آمبولانس هم بیش از ۳۰ دقیقه طول کشید. این یک جرم احمقانه است. این واقعیت را نباید نادیده گرفت و من خواهشمندم که نتایج آن تا پایان بررسی شود.

به گزارش سایت «اسپورتیوو»، این ادعا به نوع دیگری از سوی «آلفردو کاهه» پزشک تکرار شده است. کاهه با تاکید بر اینکه نیازی به جراحی مغزی مارادونا نبوده است، گفت:

این یک مرگ غیر طبیعی و غیر عادی است. دیگو به درستی درمان نشده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=293155

برچسب ها

ثبت نظر

-