تصمیم‌گیری در مورد هفت تپه با هیات داوری است/ شرکت به مرحله تولید رسیده است

  • کد خبر : 292836
  • 06 آذر 1399 - 15:42
تصمیم‌گیری در مورد هفت تپه با هیات داوری است/ شرکت به مرحله تولید رسیده است

تصمیم‌گیری در مورد هفت تپه با هیات داوری است/ شرکت به مرحله تولید رسیده است

معاون قضایی دادستان کل، گفت: با تلاش دستگاه قضایی مشکلات کارخانه هفت تپه برطرف شده و اکنون کارخانه به مرحله تولید رسیده است.

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی درباره پرونده هفت تپه و حمایت قوه قضاییه از تولید در این شرکت به صدا و سیما، گفت: کارخانه هفت تپه در حالی که که اوضاع خوبی نداشت و کارگران چند ماه حقوق نگرفته بودند و به مشکلات متعددی دچار شده بود با حضور آقای رئیسی بر مسند دستگاه قضا، پرونده را به دادستانی کل کشور ارجاع کردند که طی جلسات متعدد با مسئولان قضایی، امنیتی و ذینفعان، در استان و در تهران برگزار کردیم. 


وی گفت: همچنین طی بازدید میدانی که مسئولان قضایی از آنجا داشتند، موفق شدیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم و پول‌هایی که در پرونده مطرح (بلوکه) بودند با کمک رئیس دادگاه آزاد کنیم. 


معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: در بخش نخست چند ماه حقوق‌های معوقه کارگران را پرداخت کردیم و در مرحله بعد نیز واریز پول صورت گرفت و کمک کرد حداقل حقوق برای آن‌ها تأمین شود و کارگران سرکار برگشتند. 


وی گفت: اکنون بیش از ۱۵۰۰ هکتار زیر کشت می‌رود و موفق شده تولیدات جانبی کارخانه نیز راه بیفتد که به مرور مشکلات دیگر آن نیز برطرف خواهد شد. 


عمرانی افزود: امیدواریم در اولین فرصت این کارخانه بتوانند با تولید شکر و تولیدات خود کم کم روی پای خود بایستند. 


وی گفت: خدا را شکر جایی که ممکن بود با مشکلات پیش آمده با تعطیلی مواجه شود با کمترین خسارت به سرانجام رسید. 


معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: البته از برخی افراد در دستگاه‌های دولتی درخواست می‌کنم که اگر در بحث خصوصی‌سازی و هیات داوری مسئله‌ای وجود دارد، اجازه دهند قانون تصمیم بگیرد، به صلاح نیست که هر روز یک مسئولی با آنجا برود و یک تعداد کارگر را دورهم جمع کند. 


وی گفت: اجازه بدهند آرامش ایجاد شود و مسئولان نیز در آرامش تصمیم بگیرند. مملکت قانون دارد و همه باید تسلیم تصمیم قانونی آن مرجع قانونی باشیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=292836

ثبت نظر

-