امیر کربلایی زاده چگونه کرونا را شکست داد

  • کد خبر : 292774
  • 06 آذر 1399 - 14:47
امیر کربلایی زاده چگونه کرونا را شکست داد

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ – ۱۴:۱۵

امیرکربلایی زاده

تهران (پانا) – امیر کربلایی زاده بازیگر تئاتر ، تلویزیون ، سینما و کمدین در گفت و گو با رادیو نمایش گفت الان سه روز است که کرونا را شکست داده و در طول این مدت خود را با کلیپ های خنده دار و کتاب و حتی کتابی که در حال نگارش آن است سرگرم کرده است.

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش ، وی درادامه افزود: شروع کارش با تئاتر بوده و در سال ۶۸ به مدرسه و آموزشگاه تئاتر در یکی از مناطق جنوبی تهران ، به نام کانون شهید مطهری رفته و بعد در سال ۷۶ اولین کار حرفه ای خود را در مجموعه تئاتر شهر انجام داده است ، تا الان که هر سال سعی دارد کاری را در خانه اصلی خود یعنی تئاتر ، انجام دهد .

کربلایی زاده در ادامه گفت : در تئاتر علاوه بر کارهای کمیک ، کارهای جدی هم بازی کرده و بابت اجرای این نقش ها ، جوایزی هم گرفته است اما اصولا کارهای کمدی – تراژدی را بیشتر دوست دارد .

وی تآکید کرد : هرچند که استند آپ کمدی دغدغه اصلی او است اما مردم او را به عنوان یک بازیگر می شناسند .او همینطور مدعیِ آن است که اولین اجرای مستقل استند آپ کمدی در ایران را در سال ۹۱ انجام داده و مردم بابت دیدن آن بلیط خریدند و مدت زمان اجرای این استند آپ ، یک ساعت و ده دقیقه بود .

او اولین بار اجرای استند آپ را در کافه ها انجام داد چون مرکز هنرهای نمایشی بندی به نام اجرای استند آپ کمدی نداشت بنابراین نمی توانستند سالن های مرکز را در اختیارش قرار دهند و بعد از آن هم سایت تیوال ریسک کرد و بدون داشتن مجوز اقدام به بلیط فروشی کرد و دلیل آن این بود که این کار برای بلیط فروشی تعریف نشده بود و گرنه هیچ اقدام غیرقانونی ای در آن زمان انجام نشد .

کربلایی زاده در ادامه گفت : استند آپ کمدی ترکیبی از مهارت های بازیگری ، سخنوری ، مجری گری و بداهه پردازی است .

وی در پایان افزود ؛ هرچند که شرایط بسیار سخت است و همه استیج ها تعطیل شده اما ، از هفته آینده قرار است به مدت یک ربع تا ۲۰ دقیقه ، همراه با یک سری از هنرجویانش در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود و چند قسمت از استند آپ های این برنامه به طنزهای کرونایی می پردازد .

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=292774

ثبت نظر

-