«ساعت سینما» با سینمایی «غول پول» روی آنتن می رود

  • کد خبر : 292500
  • 06 آذر 1399 - 11:49

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۰

شبکه چهار

تهران (پانا) – سومین قسمت از برنامه ساعت سینما امشب ساعت ۲۰:۳۰ با نقد و تحلیل فیلم سینمایی “غول پول” از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «ساعت سینما» عنوان برنامه سینمایی شبکه چهار است که هر پنجشنبه شب ساعت ۲۰:۳۰ با اجرای محمدرضا مقدسیان از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و این هفته میزبان دکتر محمدباقر قهرمانی دکتری تئاتر و فیلم‌ خواهد بود تا به تحلیل و بررسی سینمایی غول پول ساخته جودی فاستر محصول ۲۰۱۶ امریکا بپردازد.

غول پول (به انگلیسی: Money Monster) یک فیلم دراما و مهیج آمریکایی، به کارگردانی جودی فاستر و نویسندگی آلان دی فیور، جیم کوف و جیمی لیندن است. در این فیلم بازیگرانی همچون جولیا رابرتس، جرج کلونی، کتریونا بالف، جک اوکانل و دومینیک وست ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم دربارهٔ شخصیتی تلویزیونی به نام لی گیتس (جرج کلونی) است که توسط یکی از بینندگان برنامهٔ تلویزیونی خود به نام کایل بودوِل (جک اوکانل)، که تمام پولش را در طی برنامه مالی گیتس از دست داده بود، گروگان گرفته می‌شود.

ساعت سینما برنامه سینمایی است که فصل اول آن در ۲۶ قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی یوسف منصوری در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می‌شود و ۵شنبه شب‌ها ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=292500

برچسب ها

ثبت نظر

-