کارنامه های مجازی در سایه کرونا

  • کد خبر : 291933
  • 06 آذر 1399 - 2:19
کارنامه های مجازی در سایه کرونا

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ – ۱۷:۰۴

آموزش اولیای کلاس اولی با تاکید بر آموزش های مجازی و استفاده از سامانه شاد

تهران (پانا) – دانش آموزان مدرسه حضرت زینب(س) منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا راجع به دریافت مجازی کارنامه های ماهانه خود در سایت همگام سخن گفتند.

ویروس کرونا تحولات عظیمی را در سراسر جهان پدید آورده است، تحولاتی که تا سال ها به یاد همه خواهد ماند و پارچه سیاه آن در خانواده ها بیانگر عزیزانی است که دیگر در نزد ما نیستند.

اما ویروس کرونا نتوانست در برابر علم و نیرویی که در آن است مقاومت کند و دانش آموزان همچنان آموزش مجازی را دنبال می کنند. اکنون تقریبا دو ماه از شروع مدارس می گذرد و دانش آموزان نتیجه آنچه را که در این مدت کسب کردند در کارنامه ها دریافت می کنند.
در مدرسه حضرت زینب(س) نیز واقع در منطقه ۱۱ تهران، دانش آموزان کارنامه های ماهانه خود را به صورت مجازی در سایت همگام دریافت کردند.
در این پروسه دانش آموزان با رمزهای دریافتی از مدرسه در سایت همگام کارنامه خود را مشاهده کردند.
تینا رجایی، دانش آموز پایه هفتم در گفتگو با پانا گفت: ویروس کرونا لطمه شدیدی به آموزش وارد کرده است اما ما همچنان آموزش را در شبکه شاد ادامه می دهیم. دریافت کارنامه به صورت مجازی و مشکلاتی که دانش آموزان در طی مراحل با آن مواجه می شوند بسیار دشوار است و من فکر می کنم دریافت کارنامه های ماهانه به صورت حضوری بهتر باشد.
سحر حاجی پور، دانش آموز مقطعه متوسطه اول در این رابطه گفت: ما کارنامه ها را در سایت همگام مشاهده کردیم. سایت همگام امکانات جالب و زیادی برای دانش آموزان دارد و ما در پرسش مهر هم از طریق سایت همگام در زمینه مورد علاقه خود ثبت نام کردیم.

*ستایش زمانی، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۱

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=291933

ثبت نظر

-