برگزاری مجازی بیست و دومین مانور سراسری زلزله در منطقه۱۹

  • کد خبر : 291900
  • 06 آذر 1399 - 1:43
برگزاری مجازی بیست و دومین مانور سراسری زلزله در منطقه۱۹

 

 

 

 

نیوز: تهران (پانا) – فاطمه فرهمندنسب مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه۱۹ از برگزاری بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در روز شنبه (هشتم آذر ۱۳۹۹) به‌صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خبر داد.

 

آموزش و پرورش منطقه 19

 

در نیوز بیشتر بخوانید:

مانور سراسری زلزله و ایمنی امسال در منازل دانش آموزان برگزار می شود

 

فاطمه فرهمند نسب، مدیر سازمان دانش اموزی منطقه ۱۹ در گفتگو با پانا بیان کرد:

به منظور ارتقای آمادگی برای مواجهه با اثرات زلزله و با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مدارس، بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان و اعضای خانواده روز شنبه هشتم آذر در بستر شاد بصورت مجازی برگزار می‌شود.

فرهمند با اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس امکان اجرای مانور سراسری به شکل یکپارچه میسر نیست، لذا تغییراتی در نحوه برگزاری این مانور پیش‌بینی‌شده است.

در مانور زلزله امسال دانش آموزان همراه با خانواده‌های خود اطلاعات لازم را در خصوص ایمنی در برابر زلزله کسب و در منزل این مانور را اجرا می کنند.

وی در ادامه افزود:

مانور زلزله امسال در محور های تولید محتوای آموزشی، تولید فیلم و اجرای مانور در منزل و فضای مجازی در سطح مدارس صورت می‌گیرد و دانش آموزان می توانند ضمن فراگیری نحوه صحیح پناه گیری در منزل، اقدامات خود را با مستندسازی (عکس، فیلم، نقاشی و …) و تا تاریخ ۱۰ آذر ماه به معاونین پرورشی مدارس ارسال کنند تا آثار منتخب در گروه سازمان دانش اموزی منطقه ۱۹ در شبکه اجتماعی شاد منتشر شود.

 

در نیوز بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=291900

ثبت نظر

-