نرخ ارز آزاد در ۵ آذر ۹۹|دلار آمریکا

  • کد خبر : 291405
  • 05 آذر 1399 - 18:54

 

 

 

 

قیمت دلار امروز 5 آذر 99 | نرخ ارز امروز 5 آذر 99 | بروزترین قیمت دلار و ارز

نرخ ارز آزاد در ۵ آذر ۹۹|دلار آمریکا

نیوز:  امروز (پنجم آذر ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۵ هزار و ۱۵۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۹ هزار و۷۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

نرخ دلار آمریکا   و یورو  نسبت به آخرین معاملات دیروز  بودن نتغییر بوده است.

دلار و یورو در ساعات پایانی معاملات دیروز  به ترتیب با قیمت  ۲۵ هزار و ۵۰ تومان و ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسیدند.

نرخ روز ارز در صرافی ملی ایران

 

نام ارز

 

 

قیمت (تومان)

 

 

دلارآمریکا 

 

 

۲۵.۰۵۰

 

 

یورو 

 

 

۲۹.۷۰۰

 

 

 

سایه سنگین دلار بر بورس امروز

به گزارش نیوز، دیروز سه شنبه ۴ آذرماه شاهد دو دمای متفاوت در بورس بودیم، شاخص کل بورس ۱۸ هزار واحد ریزش کرد اما نرخ شاخص کل هم‌وزن ۲ هزار و ۹۰۰ واحد رشد داشت.

در یک سو اغلب بزرگان بازار با افت قیمت مواجه شدند و در سوی دیگر شرکت‌های کوچک و متوسط رشد قیمت داشتند، به طوری که ۵۴ درصد بازار سبزرنگ شد.

سایهِ سنگین دلار بر بورس امروز

در روزی که ارزش معاملات کل بازار سرمایه رکورد نیمه دوم سال را شکست و بر قله ۲۸ هزار میلیارد تومانی ایستاد، صف‌های فروش ۴۳ درصد نسبت به روز قبل رشد کردند تا شاخص کل قرمزپوش شود.

نزول شاخص کل امید سهام‌داران را برای رفتن به کانال ۱٫۴ میلیونی به ناامیدی بدل کرد، اما در مقابل، رشد شاخص کل هم وزن فعالان بازار را نسبت به روزهای آینده امیدوار نگه داشت.

برترین تقاضاها

در پایان معاملات روز سه‌شنبه تعداد نمادهایی که صف خرید داشتند بیشتر از نمادهای دارای صف فروش بود، اما ارزش صف‌های فروش نرخ ۲۵۵ میلیارد تومان بیشتر بود.

پس از بسته شدن معاملات بازار، ۱۴۴ نماد صف خرید داشتند و ارزش صف‌های خرید نسبت به روز معاملاتی قبل هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان بود که نسبت به روز قبل ۴۳ درصد کاهش داشت. در بورس، نمادهای خبهمن (گروه خودروسازی بهمن)، وتوکا (سرمایه‌گذاری توکا فولاد) و وپارس (بانک پارسیان) بیشترین تقاضا را داشتند و در فرابورس نماد کگهر (صنعتی و معدنی گل‌گهر) برای  چهارمین روز پیاپی بیشترین تقاضا را داشت.

پس از کگهر، بیشترین تقاضا به نمادهای غگیلا (پگاه گیلان) و رافزا (رایان هم‌افزا) اختصاص داشت.

با اخبار نیوز همراه باشید….

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=291405

ثبت نظر

-