کی‌روش یک ماه ابقا شد/ فدراسیون کلمبیا ابتدای آذر تصمیم گیری می‌کند

  • کد خبر : 290869
  • 05 آذر 1399 - 12:56
کی‌روش یک ماه ابقا شد/ فدراسیون کلمبیا ابتدای آذر تصمیم گیری می‌کند

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، این روزها بعد از شکست تاریخی کلمبیا با نتیجه ۶ بر یک مقابل اکوادور در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اخبار ضد و نقیض زیادی درباره بنیوزری کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق ایران شنیده می شود.

در جدیدترین خبر در این زمینه  آلوارو گونزالس، نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در مصاحبه با سایت «gol.caracoltv» درباره آخرین وضعیت مربی پرتغالی گفت: کی روش همچنان مربی کلمبیا است و تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است. در جلسه آینده فدراسیون درباره این موضوع تصمیم گیری می کند.

وی افزود: کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال در هفته اول ماه دسامبر(۱۱ تا ۱۸ آذر) جلسه برگزار می کند. و تا آن زمان کی روش مربی کلمبیا خواهد بود. تا تصمیم نهایی گرفته شود.

 

شروط کلمبیا برای کی‌روش/ پروازی نباش؛ با باشگاه‌ها تعامل کن! - خبرگزاری مهر  | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

کارلوس مانوئل بریتو لئال کی‌روش (به پرتغالی: Carlos Manuel Brito Leal Queiroz)‏ (تلفظ پرتغالی:[ˈkaɾluʃ kɐjˈɾɔʃ]) (تلفظ: کارلوش کـِی-رُش؛[۱][توضیح ۱] زادهٔ ۱ مارس ۱۹۵۳[۲] در نامپولا، موزامبیک پرتغال) مربی فوتبال اهل پرتغال و سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کلمبیا است.

کی-رُش در دو دوره دستیار آلکس فرگوسن در منچستر یونایتد، و دو دوره سرمربی تیم ملی پرتغال بوده‌است و این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۰ رهبری کرد. او همچنین توانست. با تیم ملی آفریقای جنوبی به جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲ و با تیم ملی ایران به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ راه یابد.

از دیگر تجربیات مربیگری وی می‌توان به سرمربیگری رئال مادرید در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۴ لا لیگا اشاره کرد. که دوران ناموفقی برای وی تلقی می‌شود. او همچنین سابقهٔ مربیگری در جی‌لیگ (ژاپن) و ام‌ال‌اس (ایالات متحدهٔ آمریکا) و تیم ملی امارات را دارد.

در ٧ فوریه سال ٢٠١٩ کی‌روش با قراردادی سه ساله مدیر جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا شد. او تنها مربی اروپایی تیم‌های ملی آمریکای جنوبی و چهارمین مدیر اروپایی است. که پس از فریدریش دوننفلد، توزا وسلینوویچ و بلاگویه ویدینیچ مسئول تیم ملی فوتبال کلمبیا است.

انتهای پیام/

 

 

 

همچنین بخوانید:

حق پخش تلویزیونی مانع اخراج کی‌روش از تیم ملی کلمبیا

کی‌روش ؛ فدراسیون فوتبال کلمبیا، یک ماه به کارلوس کی‌روش فرصت داد

اخراج کی‌روش از کلمبیا قطعی شد/ ۲ میلیون دلار غرامت برای کارلوس

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=290869

ثبت نظر

-