قرارداد سیامک نعمتی هنوز رسما تمدید نشده است

  • کد خبر : 290189
  • 05 آذر 1399 - 5:59
قرارداد سیامک نعمتی هنوز رسما تمدید نشده است

 

 

سیامک نعمتی

نیوز: در حالی که گفته می‌شد سیامک نعمتی قرارداد خود را یک سال دیگر با سرخ‌ها تمدید کرده، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

در ساعات اخیر و پس از تمدید قرارداد مهدی عبدی با پرسپولیس، گفته می شد سیامک‌ نعمتی ، هافبک این تیم نیز قرارداد خود را یک فصل دیگر با سرخ‌ها تمدید کرده است.

با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد که این اتفاق تاکنون به صورت رسمی رخ نداده است، اما احتمال دارد در چند روز آینده، تمدید قرارداد نعمتی با سرخ‌ها قطعی و رسمی شود.

نعمتی در چند سال گذشته عملکرد خوبی در جمع سرخ ها داشته. و در حال حاضر نیز پنالتی زن اول این تیم محسوب می‌شود. یحیی گل‌محمدی نیز حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.

سیامک نعمتی آلاشتی (زادهٔ ۲۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران اصالتاً سوادکوه، مازندران یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. که در پست وینگر و هافبک و دفاع راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کند.

عمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. تا پس از جذب گادوین منشا زوج فصل پیش پیکان این فصل در تیم پرسپولیس بازی کنند.

نخستین پاس گل سیامک نعمتی در بازی رفت. پرسپولیس و نفت تهران (لیگ ۱۳۹۶–۱۳۹۷) بود که مهدی طارمی توانست آن را گل کند و پرسپولیس ۳–۰ در برابر نفت تهران به پیروزی رسید. نخستین گل نعمتی برای پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس و در مسابقه پرسپولیس و گسترش فولاد به‌ثمر رسید.

او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، در مقابل تیم السد قطر نیز گل زد. و به صعود تیم پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها کمک کرد. این گل به انتخاب کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان برترین گل مرحلهٔ نیمه‌نهایی شناخته شد.

 

 

 

همچنین بخوانید:

سیامک نعمتی ؛ توافق نهایی سیامک نعمتی با مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد

سیامک نعمتی : چمن خیلی خوب نبود اما سعی کردم ضربه خوبی به توپ بزنم

سیامک نعمتی : صنعت نفت هم تیم خوبی است ؛ مطمئنا بازی سختی داریم ؛ برای سه امتیاز می رویم

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=290189

ثبت نظر

-