پرسپولیس ؛ تصاویری از جشن تولد پرسپولیسی ها برای حامد لک در تمرینات سرخپوشان

  • کد خبر : 290081
  • 05 آذر 1399 - 3:34
پرسپولیس ؛ تصاویری از جشن تولد پرسپولیسی ها برای حامد لک در تمرینات سرخپوشان

 

 

حامد لک ؛ پرسپولیس

نیوز: گلر پرسپولیس جشن تولد خود را در جمع بازیکنان این تیم برگزار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

حامد لک که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست و خیلی زود نیز توانست با نمایش درخشانش خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا به محبوبیت بین هواداران این تیم دست یابد، تولد خود را امروز در جمع هم‌تیمی‌هایش جشن گرفت و البته از جشن کیک مالی هم بی نصیب نماند و سرخپوشان از خجالت او کاملا در آمدند.

لک که در دو بازی ابتدایی فصل نیز توانسته دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد تا شروعش در لیگ برتر نیز با موفقیت برای او همراه باشد، اکنون مهیای جدال سخت مقابل نفت مسجدسلیمان می‌شود. گلر شماره یک سرخپوشان امیدوار است با دستیابی به این کلین شیت حساس در زمین حریف، بتواند به تیمش برای دستیابی به نتیجه مطلوب کمک کند و جشن تولد خود را نیز به این شکل تکمیل کند.

حامد لک (زادهٔ ۳ آذر ۱۳۶۹) دروازه‌بان فوتبال است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند.

وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، تراکتور، سایپا، فولاد، نساجی و ماشین‌سازی تبریز را در کارنامه دارد. او برای تیم‌های امید و بزرگسالان ایران نیز بازی کرده است. وی وقتی دروازه بان تیم پرسپولیس شد عملکرد خیره کننده اش خیال سرمربی پرسپولیس را راحت کرده بود.

در ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، حامد لک با قراردادی دوساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.[۱۲][۱۳] بر اساس گزارش‌ها، باشگاه به او شماره ۱ را که قبلاً علیرضا بیرانوند می‌پوشید پیشنهاد داد. پس از جدایی بیرانوند از پرسپولیس، کادر فنی این تیم به دنبال جایگزینی با دقت و با کارنامه برای وی بودند.

کیک مالی لک

کیک مالی لک 2

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=290081

ثبت نظر

-