کشف یک تن و ۲۷۲ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 289894
  • 05 آذر 1399 - 0:28
کشف یک تن و ۲۷۲ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های “ایرانشهر،زابل و خاش” ، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.  
کشف یک تن و ۲۷۲ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات مأموران انتظامی شهرستان “ایرانشهر”، یک تیم از اعضای این باند را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سمند، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور “خاش – ایرانشهر” بودند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه سوداگران مرگ  با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات اطراف فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این عملیات، ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از آنان ۵۹۱ کیلو و ۲۹۵ گرم تریاک و ۲۶۶ کیلو و ۱۸۵ گرم حشیش کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، شب گذشته مأموران یگان انتظامی شهرستان “زابل و خاش” نیز، یک تیم دیگر از اعضای این باند را که به وسیله یک دستگاه خودروی پژو در حال انتقال  مواد افیونی در یکی از محور‌های مو h صلاتی استان بودند، شناسایی کردند

وی بیان کرد: در این عملیات هم سوداگران مرگ پس از ساعتی درگیری شدید، با رها کردن خودروی خود و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه فراری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات، مأموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی و همچنین محل نگهداری قاچاقچیان ۴۱۵ کیلو گرم تریاک، یک قبضه سلاح گرم به همراه مقادیری مهمات، کشف کردند.

سردار طاهری تاکید کرد در نتیجه انهدام هر ۲ تیم از این باند سازمان یافته، در مجموع یک تن و ۲۷۲ کیلو و ۴۸۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=289894

ثبت نظر

-