وین رونی >>> خانه لاکچری فوتبالیست معروف +تصاویر

  • کد خبر : 289289
  • 04 آذر 1399 - 16:48
وین رونی data-lazy-src=

 

نیوز: فوتبالیست‌های حرفه‌ای از اقشار ثروتمند جامعه هستند. وین رونی با درآمد‌های خود خانه‌های عیانی اجاره می کند و در اوج رفاه است.

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد به تازگی خانه جدیدی برای خود ساخته است. او برای ساخت این خانه، ۲۰ میلیون پوند هزینه کرده است. اگر ارزش هر پوند را ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر بگیریم قیمت این خانه تقریبا معادل ۶۹۰ میلیارد تومان می‌شود.

از امکانات لاکچری این خانه می‌توان به ۵ اتاق خواب، استخر، زمین گلف و یک باغ به اسم باغ بهشت، اشاره کرد.

 

خانه لاکچری فوتبالیست معروف +تصاویر

درباره وین رونی

وین مارک رونی (انگلیسی: Wayne Mark Rooney‎؛ زادهٔ ۲۴ اکتبر ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که برای تیم فوتبال دربی کانتی در پست مهاجم در چمپیونشیپ بازی می‌کند. وی در حال حاضر با جلو زدن از سر بابی چارلتون برترین گلزن تاریخ تیم ملّی فوتبال انگلستان و باشگاه فوتبال منچستر یونایتد است.

 

خانه لاکچری فوتبالیست معروف +تصاویر

 

شکوفایی در ۹ سالگی

وی در ۹ سالگی به باشگاه اورتون پیوست و در سال ۲۰۰۲ نخستین بازی حرفه‌ای خود را برای این تیم انجام داد. او دو فصل را در اورتون سپری کرد تا این که در سال ۲۰۰۴ با مبلغ ۲۵٫۶ میلیون پوند به باشگاه منچستر یونایتد پیوست.

در همان سال، لقب «وازا» را به او دادند. از آن زمان تاکنون رونی به همراه یونایتد، ۵ بار در لیگ برتر، ۱ بار در لیگ قهرمانان اروپا، ۱ بار در جام باشگاه‌های جهان و ۲ بار در جام اتحادیه انگلیس جام را بالای سر برده‌است.

او همچنین با یونایتد دو بار در لیگ برتر و دو بار در لیگ قهرمانان اروپا به مقام نایب قهرمانی رسیده‌است.

 

خانه لاکچری فوتبالیست معروف +تصاویر

در سپتامبر ۲۰۱۲، رونی دویستمین گل خودش را برای یونایتد زد و تبدیل به چهارمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه شد. او در سال ۲۰۱۶ با به ثمر رساندن دویست و پنجاهمین گل خود برای منچستر یونایتد، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد.

 

جراحت شدید وین رونی در دیدار با بورنموث

 

رونی در سال ۲۰۰۳ نخستین بازی ملی‌اش را برای انگلستان انجام داد و جوان‌ترین بازیکن تاریخ تیم ملی انگلستان شد (این رکورد بعداً توسط تئو والکات شکسته شد). او جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان نیز هست.

 

رکوردشکنی وین رونی در فوتبال انگلیس - ایسنا

 

او در مسابقات یورو ۲۰۰۴ چهار گل به ثمر رساند و به جوان‌ترین گلزن جام ملت‌های اروپا تبدیل شد. رونی در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ هم برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و به‌طور گسترده‌ای از او، به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انگلستان یاد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

>>> خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=289289

ثبت نظر

-