سفرمارکت دومین حراج بزرگ بلیط هواپیما و تور را برگزار می کند!

  • کد خبر : 289073
  • 04 آذر 1399 - 14:22
سفرمارکت دومین حراج بزرگ بلیط هواپیما و تور را برگزار می کند!

 

 

سفرمارکت دومین حراج بزرگ بلیط هواپیما و تور را برگزار می کند!

نیوز: جمعه نارنجی ۲ که دومین حراج بزرگ بلیط هواپیما و تور مسافرتی است، همزمان با بلک فرایدی یا جمعه سیاه در ۷ و ۸ آذرماه برگزار می‌شود.

 سفرمارکت که بازار مجازی بلیط هواپیما و تور مسافرتی است و به عنوان یک موتور جستجو تخصصی بلیط هواپیما توانسته در بازار گردشگری خود را معرفی کند، برای دومین سال، جمعه نارنجی را با تخفیف‌های متنوع برگزار می‌کند. نخستین دوره جمعه نارنجی سال پیش برگزار و با استقبال زیاد کاربران رو به رو شد. امسال هم سفرمارکت در پاسخ به خواست گردشگران ایرانی برای سفر ارزان، جمعه نارنجی ۲ را برگزار می کند.

چرا جمعه نارنجی؟

بلک فرایدی یا جمعه سیاه، رسم سالانه خرید در آستانه سال نو میلادی است. جمعه سیاه چند سالی است که وارد بازار ایران هم شده و کسب و کارهای مختلف در آن به حراج و عرضه با تخفیف کالاهایشان می‌پردازند. در بازار سفر و گردشگری هم برای اولین بار سفرمارکت در سال ۱۳۹۸، با برگزاری جشنواره جمعه نارنجی، آغازگر این مسیر بود.

 

اما امسال شاید از جهاتی، لزوم برگزاری جمعه نارنجی بیشتر احساس می‌شود. با توجه به همه‌گیری کرونا، تقریبا همه سفرها در یک سال اخیر لغو شدند. افزایش نرخ ارز و تورم ناشی از آن هم، شرایط سفر را سخت‌تر از همیشه کرده است. بسیاری از کسب و کارهای گردشگری هم در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند. در این شرایط به نظر می‌رسد جامعه نیاز به نشاط و روحیه‌بخشی دارد و چه چیزی بهتر از سفر می‌تواند این نشاط را به جامعه تزریق کند. البته سفرمارکت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول سفر را قویا توصیه می‌کند. جمعه نارنجی ۲ تلاش دارد با تخفیف‌های گسترده و امکان استفاده از تورها تا پایان خرداد ۱۴۰۰، زمینه ای آسان و ارزان برای مسافرت ایرانیان در داخل و خارج از کشور فراهم کند. تخفیف های این مجموعه تورها شاید کمکی باشد برای سفری ارزان و آسان به داخل یا خارج از کشور.

 

در جامعه نارنجی ۲ چه خدمات گردشگری ارائه می شود؟

جمعه نارنجی ۲، دومین حراج بزرگ بلیط هواپیما و تور است و تور ارزان و بلیط هواپیما مهمترین و پرشمارترین خدمات عرضه شده هستند. اما علاوه بر تور های مسافرتی و بلیط هواپیما، اقامت در شهرهای مختلف هم بخشی از محصولاتی هستند که امسال در جمعه نارنجی قابل خرید هستند. در جمعه نارنجی ۲ به مانند نخستین دوره که در سال پیش برگزار شد، تورهای مسافرتی به مقاصد داخلی و خارجی با قیمت‌های استثنائی عرضه می‌شوند. همچنین همانطور که در سنت بلک فرایدی نهفته است، علاوه بر تخفیف‌های کلی، برخی کالاها با قیمت های بسیار ویژه و با تخفیف های بسیار بزرگ عرضه می شود. در جمعه نارنجی ۲ هم علاوه بر اینکه تور و بلیط هواپیما با ارزانترین شکل قیمت عرضه می‌شود و تخفیف‌های زیادی هم روی تورها هست، شاهد تعدادی تخفیف منحصر به فرد و باورنکردنی برای تورها یا اقامت هستیم.

 

تخفیف های جمعه نارنجی ۲ چه مقدار هستند؟

رسم بلک فرایدی یا جمعه سیاه اینطور است که از مجموعه کالاها و خدماتی که یک فروشگاه یا عرضه‌کننده به بازار ارائه می‌کند، برخی کالاها با قیمت همیشگی هستند، شمار زیادی از کالاها، تخفیف های مختلفی دارند و شمار اندکی که تعدادشون هم همیشه محدود است، با تخفیف های خیلی بزرگی عرضه می شوند. در اصل هیجان ناشی از جمعه سیاه، به خاطر همین تخفیف های بزرگ و غیرقابل چشم پوشی است.

 

در جمعه نارنجی ۲ هم سفرمارکت با تخفیف های فوق العاده، قصد دارد هیجان را به بازار گردشگری تزریق کند. این تخفیف‌های فوق العاده عبارتند از:

 

تور مشهد ۲۱ هزار تومان، تور کیش ٣٩ هزار تومان، تور سفر به استانبول ٢٩٩ هزار تومان، تور وان ٩٩ هزار تومان.

 

همچنین اقامت‌های چند روزه در شهرهای محبوب ایران با قیمت‌های تکرارنشدنی عرضه شده است: دو شب اقامت شیراز  ٩ هزار تومان، دو شب اقامت اصفهان ٨ هزار تومان، دو شب اقامت قشم ١١ هزار تومان.

 

جمعه نارنجی ۲ چه فرقی با سال قبل دارد؟

 

همانطور که می‌دانید جمعه نارنجی ۲ در شرایط کرونا برگزار می‌شود و از همین رو سفرمارکت متناسب با شرایط پیش آمده تمهیداتی را فراهم آورده است تا کاربران و شرکت‌کنندگان در این جشنواره، دغدغه کمتری داشته باشند. در اثر همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از پروازها لغو و تورهای مسافرتی کنسل شدند. از همین رو بسیاری از گردشگران و مسافران به طور پیوسته نگران این هستند که با خرید یک تور مسافرتی، برنامه سفرشان به هم بخورد. سفرمارکت با آگاهی از این دغدغه، امکانی را فراهم آورده است که همه تورهایی که در جمعه نارنجی ۲ خریداری می‌شوند تا پایان خرداد ۱۴۰۰ با همان قیمت خریداری شده قابل استفاده هستند.

 

اتفاق خوب دیگری که در دومین دوره از جمعه نارنجی رخ داده این است که علاوه بر تور مسافرتی، خدمات مسافرتی دیگری هم در این حراج بزرگ عرضه شده است. مثلا اقامت‌های چند روزه با قیمت های باورنکردنی در شهرهای محبوب و گردشگرپذیر ایران.

 

برای شرکت در جمعه نارنجی ۲ چه باید کرد؟

 

جمعه نارنجی ۲ به مدت دو شبانه روز در ۷ و ۸ آذرماه برگزار می‌شود. برای شرکت در این حراج بزرگ بلیط هواپیما و تور کافی است از ساعت ۱۲ شب روز ۶ آذر در صفحه جمعه نارنجی وبسایت سفرمارکت حضور داشته باشید. سفرمارکت از راس ساعت ۱۲ شب این روز، شروع می‌کند به عرضه تورهای مسافرتی گوناگون با تخفیف های متفاوت. در بازه های زمانی مختلف، تخفیف های بزرگ هم به نمایش گذاشته می‌شوند. این روند تا ساعت ۱۲ شب روز ۸ آذرماه ادامه می‌یابد. پس در این بازه زمانی باید در صفحه جامعه نارنجی حاضر باشید و پیوسته در صفحه بگردید تا تخفیف های فوق العاده را از دست ندهید.

چه طور شانسمان را در جمعه نارنجی بیشتر کنیم؟

اگر می‌خواهید تخفیف های بزرگ را به دست بیاورید، بهتر است با دوستان و همسفرهایتان که معمولا با آنها گروهی به سفر می‌روید را خبر کنید تا با هم در روزهای جمعه نارنجی برای پیدا کردن و خریدن تورها و اقامت‌های با تخفیف تلاش کنند. به این ترتیب شانس به دست آوردن آنها بیشتر می‌رود. برای دعوت دوستانتان به جمعه نارنجی ۲ می‌توانید به صفحه این جشنواره وارد شوید و گزینه به اشتراک گذاری روزشمار را انتخاب کنند. همچنین با ثبت شماره تلفن همراه خود، آخرین اخبار جمعه نارنجی، برای شما فرستاده خواهد شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=289073

برچسب ها

ثبت نظر

-