سردار آزمون ؛ سیماک: سردار آزمون باید آمادگی جسمانی اش را بالا ببرد

  • کد خبر : 288963
  • 04 آذر 1399 - 13:21
سردار آزمون ؛ سیماک: سردار آزمون باید آمادگی جسمانی اش را بالا ببرد

 

 

سردار آزمون

نیوز: سرمربی زنیت روسیه پیش از دیدار با لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا درباره آخرین وضعیت سردار آزمون مهاجم ایرانی اش صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

تیم فوتبال زنیت روسیه امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لاتزیو می رود. در همین راستا سرگی سیماک، سرمربی زنیت درباره آمادگی سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از غیبت یک ماهه از میادین به دلیل بیماری عنوان کرد:

دریوسی و آزمون به تمرینات گروهی تیم اضافه شدند و در تمرینات روز گذشته شرکت کردند. تنها چیزی که آنها باید به آن تمرکز کنند این است که آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند تا به ترکیب تیم اضافه شوند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی در ۶ بازی اخیر زنیت به دلیل بیماری حضور نداشت و به تازگی به تمرینات اضافه شده است.

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است. که در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی خیلی خوب کار کرده است. و در تمامی رده های سنی تیم ملی به میدان رفته است. و در گلزنی آمار فوق‌العاده ای دارد. وی در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی کشورمان ایران می‌باشد.

 

پیغام پرتغالی‌ها به سردار آزمون برای گرفتن پنالتی‌های جنجالی

 

سردار در چه تیم هایی بازی کرده است:

از باشگاه هایی که سردار در آنها بازی کرده می توان. به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال روستوف ، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده است.

وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد.

پس از جام جهانی ۲۰۱۸ سردار که با انتقادات شدید هواداران تیم ملی ایران مواجه شده بود. با ابراز نارضایتی و اعلام تشدید بیماری مادرش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد. اما پس از گذشت مدتی با دعوت کارلوس کیروش به تیم ملی بازگشت. و در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

به گفته ی خود سردار وی هوادار باشگاه رئال مادرید است. وی همچنین از علاقه مندان رشته سوارکاری بوده و خودش نیز تعدادی اسب دارد.

 

همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=288963

ثبت نظر

-