پرسپولیس ؛ مصاف تکراری پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان پس از ۱۲۶ روز

  • کد خبر : 288569
  • 04 آذر 1399 - 9:17
پرسپولیس ؛ مصاف تکراری پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان پس از ۱۲۶ روز

 

 

پرسپولیس که فصل گذشته در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان قهرمانی اش را مسجل کرد ، این بار در هفته سوم لیگ برتر به این ورزشگاه پرخاطره خواهد رفت .

 

نیوز: پرسپولیس که فصل گذشته در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان قهرمانی اش را مسجل کرد ، این بار در هفته سوم لیگ برتر به این ورزشگاه پرخاطره خواهد رفت .

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

سوم مردادماه ۱۳۹۹ یعنی ۴ ماه قبل، تیم پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میهمان تیم نفت بود و حالا قرار است پس از ۱۲۶ روز، دوباره در این شهر به مصاف نفت برود.

در آن دیدار پرسپولیس موفق شد با گل‌های علیپور و عبدی این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست داده بدین ترتیب زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را برای خود به ثبت برساند.

باشگاه فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبالی ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران، پایتخت ایران بنیان‌گذاری شده[۱۱] و از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است.

پرسپولیس در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند. و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است. و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است. که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.

این باشگاه یکی از پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال در ایران است. و شهرآورد این تیم با استقلال، مهم‌ترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده‌است. و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

شبکه ورزشی «ای‌اس‌پی‌ان» در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های. پرهوادار آسیا، این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد.

پرسپولیس از آغاز تاریخ خود، سیزده بار در بالاترین سطح لیگ. فوتبال ایران به قهرمانی رسیده و از این جهت پرافتخارترین تیم است. شش قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران، سه قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران پرافتخارترین در این جام. و یک قهرمانی در جام برندگان جام آسیا مهم‌ترین قهرمانی‌های پرسپولیس هستند.

علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی سه تن از بازیکنان پرسپولیسی هستند که تاکنون بازیکن فوتبال سال آسیا شده‌اند.

 

 

همچنین بخوانید:

پیروانی: داوران قدرت خود را به پرسپولیس نشان ندهند/ معجزه کرونا را هم دیدیم

پرسپولیس ؛ احسان پهلوان : می‌ خواهم با پیراهن پرسپولیس آقای پاس گل لیگ شوم

گزارش تصویری تمرین تیم پرسپولیس ؛ گل محمدی در تمرین آقا وسط

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=288569

ثبت نظر

-