صفحه اینستاگرام تراکتور به حالت قبلی اش بازگشت

  • کد خبر : 288497
  • 04 آذر 1399 - 8:01
صفحه اینستاگرام تراکتور به حالت قبلی اش بازگشت

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، ساعاتی قبل صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه تراکتور از سوی هکرهایی خارج از کشور مورد حمله سایبری قرار گرفت و هک شد.

البته با تلاش واحد انفورماتیک این باشگاه و بهره گیری از متخصصان این امر این مشکل برطرف شده و صفحه اینستاگرامی تراکتور به حالت عادی خود بازگشت.

گفتنی است هکرها در این حمله سایبری عکس پروفایل این صفحه را به عکسی از پرچم ترکیه و بیو آن را با عبارتی ترکی استانبولی تغییر داده بودند.

باشگاه فوتبال تراکتور که در میان هواداران خود به نام تراختور شناخته می‌شود یک باشگاه فوتبال در شهر تبریز، ایران است. این تیم در سال ۱۳۴۹ با پشتیبانی کارخانهٔ تراکتورسازی در شهر تبریز بنیان‌گذاری شد و از سال ۱۳۸۸ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۷ در مالکیت سپاه عاشورا بود.[۱۲][۱۳] این باشگاه در خرداد ۱۳۹۷ و در یک مزایده، به محمدرضا زنوزی مطلق واگذار شد.

 

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور انتخاب شد/ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تبریزی-  اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم - Tasnim

 

تراکتور پرتماشاگرترین تیم لیگ برتر در فصل‌های نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، چهاردهم و هجدهم است.باشگاه تراکتور براساس نظرسنجی Afc میان تیم های ایرانی درسال ۲۰۲۰به عنوان پرهوادارترین ومحبوب ترین تیم ایرانی انتخاب شد.

همچنین در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۶ پرطرفدارترین تیم انتخاب شد. به گفتهٔ مدیر باشگاه تراکتور این تیم در سال ۱۳۸۹ حدود ۴۸۲ هزار هوادار رسمی داشته. که چندین برابر هوادران ثبت‌شدهٔ رئال مادرید، یکی از باشگاه‌های پرطرفدار دنیا، است.

این باشگاه پیشتر تعداد تماشاگر ثابتی در ورزشگاه و هوادارانی در داخل تبریز داشت. اما اکنون هواداری از این تیم به سراسر آذربایجان و برخی شهرهای دیگر ایران رسوخ کرده‌است. به گونه‌ای که در چندین بازی در چارچوب لیگ برتر استادیوم‌های. استانهای البرز، قزوین، قم و گیلان نیز در برخی بازی‌ها پذیرای هواداران پرتعداد بوده‌اند. مشخصا هواداران تراکتوری پس از راهیابی به لیگ برتر در سال ۸۸ حضور پرشماری. در ورزشگاه آزادی تهران و در برابر سرخابی‌های این شهر داشته‌اند.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

وفا هخامنش: من و بقیه بازیکنان تراکتور می‌خواهیم طلسم قهرمان نشدن تیم در لیگ برتر را بشکنیم

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور انتخاب شد/ بازگشت نصیرزاده به تبریز

همشهری فتح‌الله‌زاده مدیرعامل تراکتورشد/بازگشت مدیری که جنجالی شد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=288497

ثبت نظر

-