لمپارد: نباید از جایگاه فعلیمان مغرور شویم

  • کد خبر : 287658
  • 03 آذر 1399 - 18:58

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی در جدیدترین مصاحبه اش درباره وضعیت تیمش در این فصل که اکنون با ۱۸ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، صحبت کرد.

لمپارد در مصاحبه با سایت باشگاه چلسی گفت: بعد از ۸ یا ۹ بازی شما می توانید متوجه شوید ما به دنبال جایگاه خوبی هستیم اما درباره وضعیت کنونی رضایت ندارم. وقتی شما در پایان هفته بازی را با برد به پایان می برید، وضعیت خوبی است. ما نگران عملکرد خود نیستیم چون تیم نشان داد بازی خوبی انجام می دهد ولی مهمترین نگرانی ما تداوم این عملکرد تا پایان فصل است.

 

لمپارد: می خواهیم در جمع چهار تیم بالای جدول بمانیم :: ورزش سه

 

وی افزود: چلسی اکنون دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. ما بعد از قهرمانی در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ در ۳ فصل اخیر با فاصله ۳۰، ۲۶ و ۳۳ امتیازی با صدرنشین لیگ را به پایان بردیم. عملکرد ما رو به بهبود است ولی نباید به جایگاه کنونی مان مغرور شویم. باید برای رسیدن به عملکرد بهتر تلاش کنیم.

فرانک جیمز لمپارد (به انگلیسی: Frank James Lampard) (زادۀ ۲۰ ژوئن سال ۱۹۷۸) بازیکن پیشین و مربی کنونی فوتبال اهل انگلستان است. او هم‌اکنون هدایت تیم چلسی را بر عهده دارد. به عنوان بازیکن، او به عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیکنان تاریخ. چلسی و یکی از برترین هافبک‌های نسل خود شناخته می‌شود.

پس از بازنشستگی، او در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، در یک برنامۀ تلویزیونی حضور یافت. او هم‌چنین تعدادی کتاب برای کودکان نوشت. او دوران مربیگری خود را در سال ۲۰۱۸ و با تیم دربی کانتی در چمپیونشیپ انگلستان آغاز کرد. و موفق شد. این تیم را به فینال پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس برساند. اما با شکست مقابل استون ویلا، از صعود به لیگ برتر بازماند. فصل بعد، او هدایت چلسی را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

لمپارد: ۱۳ سال بازی در چلسی به من انگیزه مربیگری داد

هفته هشتم لیگ برتر انگلیس| شاگردان لمپارد، شفیلد را درهم کوبیدند

لمپارد: تیاگو سیلوا هم سطح فن دایک و کمپانی است ؛ تمجید جالب سرمربی آبی ها از بازیکن ۳۶ ساله

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=287658

ثبت نظر

-