زلاتان ابراهیمویچ ؛ مصدومیت شدید زلاتان در بازی تیم های ناپولی و میلان

  • کد خبر : 286860
  • 03 آذر 1399 - 9:30
زلاتان ابراهیمویچ ؛ مصدومیت شدید زلاتان در بازی تیم های ناپولی و میلان

 

 

تیم میلان دیشب با نتیجه سه بر یک تیم ناپولی را شکست داد . زلاتان ابراهیمویچ در این بازی دو گل زد و در دقایق پایانی هم به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد .

نیوز: تیم میلان دیشب با نتیجه سه بر یک تیم ناپولی را شکست داد. زلاتان ابراهیمویچ در این بازی دو گل زد و در دقایق پایانی هم به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد .

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

تیم های میلان و ناپولی دیشب در سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که روسونری در این بازی با درخشش ابراهیمویچ به پیروزی رسید .

در این دیدار که در نهایت با پیروزی ۳-۱ میلان به پیروزی رسید، زلاتان ابراهیمویچ دو بار دروازه حریف را باز کرد تا نقش مهمی در این نتیجه داشته باشد.

اما در اواخر بازی، این مهاجم باتجربه از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شد و جای خود را به لورنزو کولومبو داد. هنوز شدت مصدومیت او مشخص شد اما غیبت او برای میلانی ها که تا پیش از کریسمس باید ۹ بازی انجام بدهند، ضربه بزرگی خواهد بود.


>>>بیشتر بخوانید:

زلاتان ۴۰ ساله صدرنشین گلزنان سری آ+عکس


 

 

زلاتان اِبراهیموویچ (به سوئدی: Zlatan Ibrahimović) (زادهٔ ۳ اکتبر ۱۹۸۱) بازیکن. فوتبال اهل سوئد در پست مهاجم است که برای باشگاه آث میلان ایتالیا بازی می‌کند. او سابقهٔ عضویت در باشگاه‌های بزرگ جهان از جمله. یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، پاریس سن ژرمن و منچستریونایتد و نیز تیم ملی سوئد را دارد.

ابراهیموویچ بهترین بازیکن تمام ادوار فوتبال سوئد و از بهترین مهاجمان جهان در نسل خود به‌شمار می‌رود. او همچنین در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، یکی از سه بازیکن کنونی جهان است. که بیش از ۵۰۰ گل باشگاهی و ملی را در کارنامهٔ خود دارند.

او با تکنیک، قدرت‌بدنی، شوت‌های قوی و دقیق، و توانایی در کارهای هوایی مانند سرزنی معروف شد[۱۲] و در دوران حرفه‌ای خود به ۳۱ افتخار تیمی از جمله چند بار قهرمانی در لیگ‌های مختلف لیگ ۱ فرانسه، سری آ ایتالیا و لالیگا اسپانیا و سوپر کاپ این کشورها، قهرمانی در لیگ اروپا ۱۷–۲۰۱۶، جام باشگاه‌های جهان و سوپرکاپ اروپا رسید.

 

>>>همچنین بخوانید:

زلاتان: به خاطر میهایلوویچ رایگان به بولونیا ملحق می‌شوم

میلان برای پیدا کردن جانشین زلاتان دست به کار شد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286860

ثبت نظر

-