هفته نهم سوپرلیگ ترکیه|پیروزی ترابزون اسپور در غیاب حسینی

  • کد خبر : 286564
  • 03 آذر 1399 - 4:47

 

 

نیوز: به گزارش نیوز،‌از هفته نهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، ترابزون اسپور میزبان ارزوروم اسپور بود و با یک گل پیروز شد.

تک گل این بازی را اکوبان در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

در این بازی سید مجید حسینی نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.

ترابزون اسپور با این برد ۹ امتیازی شد و جای ارزوروم اسپور در رده پانزدهم را گرفت.

 

نخستین پیروزی ترابزون اسپور با حسینی - بهار نیوز

 

ترابزون‌اسپور

باشگاه فوتبال ترابزون‌اسپور (به ترکی استانبولی: Trabzonspor) باشگاه فوتبال ترکیه‌ای است که در سال ۱۹۶۷ در شهر ترابزون تأسیس شده‌است و هم‌اکنون در سوپر لیگ فوتبال ترکیه بازی می‌کند. ورزشگاه حسین عونی آکر محل انجام بازی‌های خانگی این تیم می‌باشد.

ترابزون‌اسپور با ۶ قهرمانی و ۸ نایب‌قهرمانی در لیگ از باشگاه‌های پرافتخار سوپر لیگ فوتبال ترکیه به‌شمار می‌رود. این تیم بنابر نظرسنجی انجام شده در سال ۲۰۱۲ پس از گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش چهارمین تیم پرهوادار کشور ترکیه است و با تیم تراکتور ایران خواهر خوانده هستند.

سید مجید حسینی (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۷۵ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه ترابزون‌اسپور در پست مدافع میانی بازی می‌کند.

مجید حسینی در ۱۳۹۷/۵/۸ به تیم ترابزون‌اسپور پیوست.

او به همراه علی قلی‌زاده از استعدادهای پرورش یافته جوانان باشگاه سایپا به‌شمار می‌روند. هر دوی آنان بار دیگر در سال ۱۳۹۷ با پیراهن تیم ملی ایران به نقش‌آفرینی پرداختند.

 

ترابزون اسپور با حضور مجید حسینی به تساوی دست پیدا کرد | اعتمادآنلاین

 

وی در سال ۹۶ اولین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد. و نخستین بازی خود را برای تیم ملی در سال ۱۳۹۷ در شب خداحافظی ملی پوشان برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مقابل تیم ملی ازبکستان انجام داد. سیدمجید حسینی پس از درخشش پیاپی جزو نفرات حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. در بازی اول ایران مقابل تیم ملی مراکش او به عنوان بازیکن تعویضی بجای امید ابراهیمی وارد مسابقه شد.

عملکرد خوبی داشت. پس از مصدومیت روزبه چشمی در تمرینات تیم ملی او در ترکیب اصلی قرار گرفت. و در مقابل تیم ملی فوتبال اسپانیا و پرتغال بازی کرد و جزو بهترین نفرات در بین چهار تیم گروه B بود. پس از این مورد توجه تیم‌های مطرح اروپایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

>>>همچنین بخوانید:

باخت تلخ ترابزون اسپور مقابل کاسیم پاشا در غیاب مجید حسینی

حسینی ؛ شکست ۲ بر ۰ ترابزون اسپور مقابل باشاک شهیر در شب نیمکت نشینی سید مجید حسینی

مجید حسینی خط خورد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286564

ثبت نظر

-