زورگیری مسلحانه از سرنشینان خودروی لوکس برای پرداخت مهریه همسر!

  • کد خبر : 286433
  • 03 آذر 1399 - 2:17
زورگیری مسلحانه از سرنشینان خودروی لوکس برای پرداخت مهریه همسر!
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری فرد مسلحی از دو خانم، مأموران گشت عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به نشانی اعلامی در محدوده سعادت‌آباد اعزام شدند.
زورگیری مسلحانه از سرنشینان خودروی لوکس برای پرداخت مهریه همسر!
با حضور گشت انتطامی در محل، مأموران کلانتری شهرک قدس مشاهده کردند، تعدادی از شهروندان دست و پای مردی ۳۴ ساله را گرفته و سعی در دستگیری وی دارند.
با حضور مأموران در محل دو خانم (راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی لوکس) به مأموران مراجعه کردند و راننده گفت: از فروشگاه خارج و سوار خودرومان شدیم، در این حین، پیش از شروع حرکت، متوجه شدیم که فردی درهای عقب خودرو را باز کرده و داخل خودرو شد و با سلاح گرمی که همراه داشت من را تهدید و از سرنشین خودرو خواست که طلاهایش را به وی بدهد.
وی افزود: ما نیز با تهدید مرد مسلح، شروع به سر و صدا و رها کردن خودرو کردیم، از خودرو پیاده و با کمک افراد عبوری موفق به دستگیری مرد مسلح شدیم و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم.
مأموران در ادامه مرد زورگیر را بازداشت کرده و از وی یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.
متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت ضمن اقرار به جرم خود، پس از انتقال به کلانتری، انگیزه زورگیری را بدهی خویش از بابت مهریه همسرش اعلام کرد.
متهم در تکمیل اظهاراتش گفت: مدتی قبل سلاح گرم را پیدا و در سقف خانه‌ام پنهان کردم، بابت مهریه همسرم در فشار مالی بودم که تصمیم به زورگیری گرفتم و اسلحه را از محل مخفیگاه برداشتم، حین پرسه‌زنی در اطراف فروشگاه، طلا و جواهر همراه این دو خانم که در حال سوار شدن بر یک دستگاه خودروی لوکس بودند نظرم را جلب کرد و تصمیم به زورگیری گرفتم.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: شهروندان به منظور پیشگیری از اینگونه سرقتها، به محض ورود به خودرو، در ابتدا قفل ایمنی خودرو را فعال کرده و سپس با بستن کمربند ایمنی شروع به حرکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286433

برچسب ها

ثبت نظر

-