دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در رامیان / آنها یک نفر را هم به قتل رساندند

  • کد خبر : 286419
  • 03 آذر 1399 - 1:57
دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در رامیان / آنها یک نفر را هم به قتل رساندند

به گزارش نیوز ، سرهنگ “ابوالفضل وزیری”  گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه و دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد، بین تعدادی از افراد محل درگیری مسلحانه رخ داده و بر اثر آن ۲ نفر مجروح شدند که بلافاصله توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل و تعداد ۶ نفر از متهمان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رامیان با بیان اینکه یکی از مجروحان بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت، گفت: یکی دیگر از مصدومان نیز بنا به تشخیص پزشکان برای مداوا به بیمارستان گنبدکاووس اعزام شد که ۲ نفر از متهمان حاضر در درگیری که همدست مجروح بودند، با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و پس از تهدید راننده آمبولانس با سلاح گرم، مصدوم را پیاده کرده و به مکانی نا معلوم بردند.

سرهنگ وزیری خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی و اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان برای دستگیری متهمان آغاز شد و پس از پیگیری های بی وقفه، ماموران پی بردند که خودرو ۴۰۵ در یکی از استان های همجوار حضور دارد.

این مقام انتظامی گفت: طی هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری پلیس خراسان شمالی، خوردو مورد نظر در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی متوقف و متهمان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رامیان با بیان اینکه یکی از متهمان که توسط همدستانش فراری داده شده بود جهت ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شد، اظهار داشت: دو متهم دیگر نیز برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ وزیری در پایان با اشاره به اینکه علت این درگیری، اختلافات شخصی بوده است، گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی عامل یا عاملان قتل در این پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286419

ثبت نظر

-