چرا انتخاب تولیدی قادری اصفهان؟

  • کد خبر : 286406
  • 03 آذر 1399 - 1:44
چرا انتخاب تولیدی قادری اصفهان؟

چرا انتخاب تولیدی قادری اصفهان؟

در فرآیند ساخت و ساز به ابزار و مصالحی خاص برای هر بخش نیاز خواهد بود. شرکت های مختلفی برای رفع این نیازمندی ها اقدام به تولید و فروش این محصولات و نیازمندی ها میکنند.

اما با گذشت زمان چیزی که محصولات یک شرکت را با دیگر رقبا متمایز میکند به سه اصل بر میگردد. اول کیفیت محصولات ، دوم هزینه محصولات و سوم خدمات و ضمانت های شرکت تولیدکننده می باشد.


در انجام سازه های بتنی نیاز با محصولات متعددی همانند انواع قالب های فلزی، جک‌های سقفی، اسکافلد ها و داربست ها ، تخته پلی وود و دیگر ماشین آلات همانند ویبراتور بتن ، میکسر بتن و خاموت زن می باشد. تمامی این محصولات با کیفیت در قالب سازی قادری در اصفهان تولید می شوند.


قالب های فلزی بتن :


صرفا جنس یک قالب را نمیتوان به عنوان یک فاکتور اصلی در نظر گرفت ، چیزی که اهمیت دارد در ابتدا ایمنی و در نهایت برآورده کردن نیاز کارفرما به بهترین نحو می باشد .


یک قالب خوب باید تا حد ممکن سبک باشد تا در حین انجام کار به کارگران یا تجهیزات فشار وارد نشود. مواد قالب باید در مقابل تاب خوردگی در زمان مهاربندی بتن مقاومت کند. اتصالات قالب باید محکم باشد تا اجازه نشت ندهد . و در نهایت قالب ها باید به ترتیب دلخواه قابل برداشتن باشد و مناسب برای استفاده های متعدد باشد.


تغییر روند کاری از قالب های چوبی به قالب های فلزی میتواند در دراز مدت باعث سودآوری و صرفه جویی هزینه ها شود .


قالب های فلزی اگر به درستی نگه داری شوند میتواند تا ۲۰۰۰ بار استفاده شود که برای شرکت ها یک راه حل مناسب برای استفاده طولانی مدت است .


صحت کار و ایمنی را میتوان با استفاده از قالب های فلزی افزایش داد . قالب های فلزی تاب بر نمیدارند و همچنین رطوبت بتن را جذب نمیکنند و همچنین با استفاده از قالب های فلزی بتن می توان با راحتی بیشتری در ترتیب های خاص برداشته شود.


چرا انتخاب تولیدی قالب قادری اصفهان؟


ما در اصفهان بزرگترین تولید کننده قالب های فلزی بتن و جک های ساختمانی هستیم و چیزی که ما را به بزرگترین تولید کننده تبدیل کرده است تعداد مشتریان ماست و تعداد مشتریان جز با کیفیت تولیدات افزایش پیدا نخواهد کرد.


قالب قادری فروش قالب فلزی بتن در اصفهان را با بالاترین کیفیت به صورت نو و دست دوم خریداری نمایید.


اسکافلد مثلثی :


در فرآیند ساخت و ساز به جز قالب های بتن به دیگر تجهیزات همچون داربست ها و اسکافلد ها نیاز هست. چیزی که میتواند داربست های شرکت ها را از هم متمایز کند کیفیت تولیدات می باشد ، مانند جنس فلز استفاده شده و همچنین استحکام داربست برای نگه داری وزن مصالح و نفرات. اسکافلد ها دارای استحکام زیاد و مقاومت بالا در برابر فشار بتن ها دارد که همین امر باعث استفاده های زیاد در ساخت و ساز هایی با ارتفاعات زیاد شده است. روش های نصب و برداشتن اسکافلد ها بسیار ساده می باشد به طوری که حتی کارگران ساده هم توانایی انجام این کار را دارند. اسکافلد مثلثی در اصفهان را میتوانید از شرکت قالب سازی قادری تهیه کنید.


جک های سقفی و ساختمانی :


جک سقفی از سه قسمت ساخته شده است . ۱- بخش نری ۲- بخش مادگی ۳- رزوه. جک سقفی که متشکل از این سه قسمت می باشد به نگه داشتن و مهار سازه ها و قالب ها کمک میکند. پایین ترین بخش جک سقفی به صورت لوله ساخته شده است که نسبت به استفاده های متفاوت قطر های مختلفی دارد ، ولی معمول ترین قطر آن ۶ سانتیمتر می باشد و همچنین ضخامت ورق ساخت لوله ۲ میلیمتر می باشد و همچنین بخش بالای جک اندازه ها کمی متفاوت تر است به طوری که با قطر ۵ سانتیمتر و ضخامت ۲ و نیم میلیمتر می باشد.


جک های سقفی در دو دسته متفاوت جک های سبک برای تحمل وزن برای فشار های کمتر و همچنین جک های سنگین تر برای مهار وزن های بالا می باشند. در قالب سازی قادری جک های سقفی به شکل های جک سقفی صلیب دار ، بدون صلیب و همچنین جک های سقفی متحرک تولید می شوند. همچنین تمامی انواع جک سقفی و ساختمانی در اصفهان به صورت نو و دست دوم برای فروش موجود می باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286406

ثبت نظر

-