امدادرسانی به ۹۰ حادثه دیده در استان اردبیل

  • کد خبر : 286404
  • 03 آذر 1399 - 1:43
امدادرسانی به ۹۰ حادثه دیده در استان اردبیل
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان طی آبان ماه امسال به ۹۰ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف امدادرسانی کردند.
امدادرسانی به ۹۰ حادثه دیده در استان اردبیل
او افزود: در این مدت ۸۵ نفر در حوادث جاده ای، ۲ نفر در حوادث کوهستان، یک نفر در خدمات حضوری، یک نفر در حادثه شهری و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی دچار حادثه شده بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امدادرسانی به ۲۸ حادثه در این ماه اضافه کرد: ۲۴ مورد حوادث جاده ای، یک خدمات حضوری، یک مورد حادثه شهری، یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و یک مورد حادثه کوهستان در آبان ماه توسط جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شده است.
نواختی مقدم با بیان اینکه در این حوادث ۶۴ نفر مصدوم شده بودند، اظهار کرد: ۶۱ نفر در حوادث جاده ای، یک نفر در خدمات حضوری، یک نفر در حادثه شهری و یک نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی مصدوم شده بودند که از این تعداد ۱۳ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده است.
او بیان کرد: جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۲۹ تیم عملیاتی، ۱۱۳ نفر/روز نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۹ دستگاه خودروی ست نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار سبک به امدادرسانی پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286404

برچسب ها

ثبت نظر

-