افزایش سرمایه سنگین «وسدید» به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسید

  • کد خبر : 286368
  • 03 آذر 1399 - 1:08
افزایش سرمایه سنگین «وسدید» به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسید

افزایش سرمایه سنگین «وسدید» به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسید

با ارسال گزارش تاییدیه حسابرس و بازرس قانونی در کدال، «وسدید» یک گام دیگر به افزایش سرمایه سنگین خود نزدیکتر شد.

به گزارش ایلنا، گروه صنعتی سدید در راستای عمل به برنامه هایی که در مجمع عمومی عادی سالانه به طور فوق العاده مطرح کرد، در حال عملیاتی کردن هر چه سریعتر افزایش سرمایه سنگین خود از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها است.


این افزایش سرمایه در  راستای اصلاحات اساسی در ساختار مالی شرکت و افزایش توانمندی های این گروه است که آثار آتی مثبتی بر افزایش شفافیت، به روز رسانی دارایی ها و افزایش توان اخذ تسهیلات به منظور پیشبرد اهداف توسعه ای و تامین سرمایه در گردش خواهد داشت.


پیگیری های صورت گرفته در راستای به نتیجه رساندن این افزایش سرمایه، نشان از برنامه های توسعه ای مدون و چشم اندازی روشن برای این مجموعه بزرگ صنعتی است.


اکنون اما “وسدید” گام به گام در حال طی تشریفات برای نهایی کردن افزایش سرمایه سنگین خود می‌باشد و در تازه ترین رخ داد موفق به اخذ نظر مثبت بازرس و حسابرس قانونی شرکت شده است.


افزایش سرمایه ۸۵۲ درصدی گروه صنعتی سدید در گام بعدی باید مجوز سازمان بورس را اخذ کند تا سرمایه این گروه صنعتی از ۳۹۸ میلیارد تومان به ۳۷۸۸ میلیارد تومان افزایش یابد، اتفاقی که ” وسدید” را باز هم جذاب تر نموده و با اصلاحات صورت گرفته در ساختار مالی این شرکت از جمله افزایش سرمایه پیش رو، انتظار می رود که این هلدینگ عظیم صنعتی در آینده نزدیک بتواند به صورت جدی تر و با قابلیت های بیشتری در پروژه های عظیم حوزه های انرژی اعم از نفت، گاز، پتروشیمی،انرژی های نو و هم چنین خطوط انتقال نفت و‌گاز و آب و ابر پروژه های ملی؛ حضور یافته و مسیر رشد و تعالی این هلدینگ هموارتر از گذشته شود.


 


 


 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286368

ثبت نظر

-