آموزش و پرورش مرند پیشرو در تولید محتواهای آموزش مجازی

  • کد خبر : 286359
  • 03 آذر 1399 - 0:55
آموزش و پرورش مرند پیشرو در تولید محتواهای آموزش مجازی

یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ – ۲۲:۴۳

اباذر کاظمی

مرند (پانا) – مدیر آموزش و پرورش مرند گفت فرهنگیان شهرستان مرند با تولید بیش از هشت هزار و ۵۰۰ عنوان محتوای آموزشی و پرورشی در این خصوص پیشرو هستند.

اباذر کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در شرایط کرونایی و لزوم تداوم امر آموزش بصورت مجازی، محتواهای آموزشی و پرورشی در حوزه های مختلف در سطح مدارس منطقه، استان و کشور تولید و جهت استفاده عموم در فضای مجازی بارگذاری می شود.

وی افزود: در این راستا، در حوزه معاونت آموزش ابتدایی و معاونت متوسطه اول و متوسطه دوم در طول سال تحصیلی، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان محتوای الکترونیکی تولید و بیش‌ از ۸۰۰ عنوان محتوای منتخب و با کیفیت بسیار بالا در قالب کلیپ و درسنامه مطابق با کتب درسی جهت استفاده دانش آموزان بارگذاری شده است.

مدیر آموزش و پرورش مرند اضافه کرد:در حوزه های پرورشی، تربیت بدنی، مشاوره، سلامت و قرآن، عترت و نماز نیز تعداد بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ عنوان محتوای الکترونیکی از سوی دانش آموزان، مربی های پرورشی، مراقبین سلامت، مشاوران، دارالقرآن ها، کانون ها و همکاران تربیت بدنی تولید شده که از این میان تعداد ۱۰۰ اثر فاخر برای استفاده دانش آموزان و خانواده ها در سطح استان و کشور در کانالهای مجازی بارگذاری شده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است با همکاری دفتر امام جمعه، حوزه علمیه، اداره تبلیغات اسلامی و نهاد روحانیت شهرستان مرند، محتواهای الکترونیکی با کیفیت بسیار بالا، با حضور متخصصین این امر تحت عنوان آموزشها و گفتمان های دینی و معرفتی تولید و در فضای مجازی برای بهره برداری دانش آموزان و خانواده ها، بارگذاری شود.

گفتنی است با توجه به کمیت و کیفیت بسیار مطلوب محتواهای تولید شده توسط فرهنگیان شهرستان مرند، این تولیدات در سطح وزارت نیز مورد استقبال قرار گرفته است و اداره کل آموزش و پرورش استان نیز تولید محتواهای پایه های اول و ششم ابتدایی را به آموزش و پرورش این شهرستان واگذار کرده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286359

برچسب ها

ثبت نظر

-