بازداشت ۴۳ قاچاقچی و بیش از ۲۷۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در یک ماه اخیر

  • کد خبر : 286298
  • 02 آذر 1399 - 23:58
بازداشت ۴۳ قاچاقچی و بیش از ۲۷۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در یک ماه اخیر
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در یک ماه اخیر، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله‌محور با هدف پیشگیری از اعتیاد و پاکسازی مناطق آلوده شهر تهران و کاهش جرائم، پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کانیوزن و شناسایی مناطق جرم‌خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح پایتخت اجرا شد.
بازداشت ۴۳ قاچاقچی و بیش از ۲۷۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در یک ماه اخیر
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: تیمهای عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر و مأموران پرتلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه تهران بزرگ در اجرای ۴۶۲ مرحله طرح، موفق به دستگیری ۴۳ قاچاقچی مواد مخدر، دو هزار و ۷۲۱ نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر شدند و همچنین سه هزار و ۷۵۹ معتاد متجاهر نیز را نیز از سطح شهر تهران جمع‌آوری کردند.
وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته از قاچاقچیان موادمخدر و خرده‌فروشان مواد افیونی ۸۲۷کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شده است، بیان کرد: در این رابطه ۲۳۰ خودرو و ۷۸ موتورسیکلت نیز توقیف شده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیبها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند، تصریح کرد: برخورد و جمع‌آوری معتادان باعث کاهش سرقت مخصوصاً سرقتهای خرد در جامعه می‌شود و مردم از آزار و اذیت آنها در امان می‌مانند. بنابراین باید گفت وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده‌فروشان در محله‌ای سکونت هر فرد، تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان و جوانانمان است که نباید به آن بی‌تفاوت باشیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286298

برچسب ها

ثبت نظر

-