نتایج آزمون آداب پژوهشکده بیمه +لینک /زمان بندی آزمون های سال 1400

  • کد خبر : 286279
  • 10 فروردین 1400 - 23:41
نتایج آزمون آداب پژوهشکده بیمه +لینک /زمان بندی آزمون های سال 1400

نتایج آزمون آداب پژوهشکده بیمه/ پژوهشکده بیمه به منظور رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، رفاه بیشتر و تسهیل در رفت و آمد داوطلبین محترم، کاهش تجمع و رعایت فاصله اجتماعی کلیه آزمون های سال 1400 را با همکاری دانشگاه پیام نور به شیوه الکترونیکی در 34 حوزه امتحانی به شرح زیر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌نماید. صدور گواهینامه های قبول شدگان هر آزمون حداقل طی 5 روز از زمان اعلام نتایج آزمون صادر و از طریق پورتال آزمون پژوهشکده بیمه قابل دریافت می باشد.

نتایج آزمون آداب پژوهشکده بیمه در لینک زیر آمده است:

 

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید

آزمون آداب پژوهشکده بیمه 1400

زمان بندی ثبت نام و اجرای آزمون های سه ماه ابتدایی سال 1400

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان گرامی آزمون ها می رساند،  طبق جدول زمان بندی و شرایط  اعلامی  زیر می‌توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند:

زمان آزمون پژوهشکده بیمه

شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون آداب پژوهشکده بیمه :

– تمامی آزمون ها به شیوه ی مجازی برگزار می شود .
–  متقاضیان شرکت در این آزمون الزاما باید امکانات زیر را فراهم آورند :
الف) رایانه         ب)  webcam          ج) میکروفون

–  قبل از شرکت در آزمون مطالعه ” راهنمای شرکت در آزمون” الزامی است . (راهنمای آزمون هنگام دریافت کارت ورود به جلسه در اختیار متقاضی قرار داده خواهد شد)
– لازم به یادآوری است در صورتی که کامپیوتر متقاضی از دوربین و میکروفون برخوردار نباشد می تواند از تلفن همراه بعنوان دوربین متصل به کامپیوتر استفاده نماید . برای این منظور باید نرم افزار تبدیل دوربین تلفن همراه به وب کم (DriodCam) را دانلود و نصب نمایند .
توجه : متقاضیان محترم تنها با قبول این ضوابط می توانند در آزمون شرکت نمایند و ثبت نام در این آزمون ها به منزله پذیرش شرایط و کلیه قوانین و مقررات آزمون از جمله پایش با استفاده از دوربین و میکروفون (صرفاً در زمان آزمون) می باشد. (با توجه به فعال بودن دوربین رعایت پوشش اسلامی در طول آزمون الزامی است)

– داوطلبین برای شرکت در آزمون باید از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده نمایند.
– آزمون ها دارای نمره منفی می باشد و به ازای هر سه سئوال اشتباه ، یک سئوال صحیح حذف خواهد شد.

 

پرتفوی بیمه‌ای دو برابر شد/ بیمه در ذهن مردم به عنوان یک پناهگاه باشد

قتل زن باردار به بهانه عکس سلفی و استفاده از بیمه عمر

 

زمان برگزاری آزمون های پژوهشکده بیمه در سال 1400

– زمان برگزاری آزمون ها مطابق زمانبندی که توسط سامانه تعیین میشود و با توجه به ظرفیت های برگزاری در هنگام ثبت نام خواهد بود .
– ثبت نام در آزمون ها ساعت 8 صبح روز شروع ثبت نام در پورتال آزمون پژوهشکده بیمه و تا ساعت 16 روز پایان ثبت نام در دسترس می باشد.
– دریافت تاییدیه و کارت شرکت در آزمون به شکل الکترونیکی از ساعت 21 روز اعلام شده انجام می شود.
– امکان ثبت نام تعداد 6000  نفر در هرهفته فراهم شده است. که در ساعات مختلف از ساعت 8 صبح تا 16 عصر برابر ساعت اعلامی  که در کارت ورود به جلسه برای هر فرد مشخص می شود برگزار خواهد شد.
– صدور گواهینامه های قبولین هر آزمون حداقل طی 5 روز از زمان اعلام نتایج آزمون صادر و از طریق پورتال آزمون پژوهشکده بیمه قابل دریافت می باشد.
– رعایت تمامی موارد مذکور الزامی بوده و در صورت عدم رعایت برابر مقررات اقدام خواهد شد.

 به منظور رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت، رفاه بیشتر و تسهیل در رفت و آمد داوطلبین محترم، کاهش تجمع و رعایت فاصله اجتماعی کلیه آزمون های فوق را با همکاری دانشگاه پیام نور به شیوه الکترونیکی در 34 حوزه امتحانی به شرح زیر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌نماید.

ساعت آزمون آداب 9 الی 10:40

ساعت آزمون بیمه زندگی 11:30 الی 12:20

حوزه های امتحانی آزمون آداب و بیمه های زندگی بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه (آزمون آداب بیمه مرکزی)

شایان ذکر است، حوزه های امتحانی که ظرفیت آنها تکمیل نشود (حداقل 20 نفر) به صورت خودکار آزمون آن حوزه لغو و حوزه امتحانی دیگر به انتخاب پژوهشکده جایگزین و از طریق پیامک به اطلاع داوطلبین حوزه مذکور رسانیده خواهد شد.

آزمون آداب و آزمون نمایندگی بیمه عمر و آزمون کارگزاری بیمه

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286279

ثبت نظر

-