علی‌بابا کتاب سفر استانبول را منتشر کرد

  • کد خبر : 286200
  • 02 آذر 1399 - 22:18

علی‌بابا کتاب سفر استانبول را منتشر کرد

ماه گذشته علی‌بابا، بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنلاین سفر خبر از انتشار کتاب‌های سفر به مقاصد گردشگری ایران و جهان داد.

ماه گذشته علی‌بابا، بزرگترین ارائه دهنده خدمات آنلاین سفر خبر از انتشار کتاب‌های سفر به مقاصد گردشگری ایران و جهان داد. به نقل از مجله گردشگری علی‌بابا این شرکت در هفته کتاب و کتابخوانی اولین کتاب خود را با عنوان کتاب سفر استانبول منتشر کرد. این کتاب‌ها، که به تفکیک هر شهر تولید می‌شوند، راهنمای جامعی جهت گردش و تفریح برای مسافران فارسی‌زبان هستند و اولین نسخه آن به صورت الکترونیکی و رایگان در مجله علی‌بابا و فیدیبو منتشر شده است.


کتاب سفر استانبول با گردآوری اطلاعات معتبر درباره استانبول و تجربیات گردشگران حرفه‌ای که قبلا به آنجا سفر کرده‌اند خلق شده‌است. این کتاب به جنبه‌های مختلفی از شهر استانبول مثل فرهنگ، تاریخ، خوراک، موسیقی، هنر و تفریح می‌پردازد و مرجعی کامل برای گشت‌وگذار در آن است. نقاط تفریحی، اقامتی، مذهبی و رفاهی استانبول در این کتاب به طور کامل معرفی شده و امکان مسیریابی به آن‌ها با وسایل نقلیه یا به طور مستقیم از طریق نقشه گوگل امکان‌پذیر است. همچنین خوانندگان کتاب سفر استانبول برخلاف دیگر‌ کتاب‌ها ‌می‌توانند به نویسندگان شماره‌های بعدی آن تبدیل شوند و تجارب خود را برای اضافه شدن در نسخه‌های بعدی کتاب برای علی‌بابا ارسال کنند.


پانته‌آ غلامی مدیر پروژه کتاب سفر علی‌بابا پیش‌تر درباره کتاب استانبول گفت: «کتاب سفر علی‌بابا مسافر را برای کشف و تجربه شهر مقصد توانمند می‌کند و به او این اجازه را می‌دهد تا در زمان محدود مسافرتش مثل یک گردشگر حرفه‌ای و با در دست داشتن اطلاعات کامل، شهر را زیر پا بگذارد.»


او همچنین گفت: «این کتاب بدون اینترنت و آفلاین در دسترس است و افراد می‌توانند تنها با ۳ کلیک مکان مورد نظر خود را در شهر پیدا کنند و به گشت و گذار بپردازند.»


گفتنی است که کتاب سفر استانبول اولین نسخه از کتاب‌های سفر علی‌بابا است و در آینده نسخه‌های کیش و اصفهان این کتاب نیز منتشر خواهند شد. در حال حاضر کتاب سفر استانبول در یک نسخه الکترونیکی و به صورت رایگان منتشر شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به مجله علی‌بابا یا فیدیبو آن‌ را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286200

ثبت نظر

-