رحمتی: فوتبال «منچ» نیست برخورد نداشته باشد/به غیر از مربیگری باید چیزهای دیگر هم یاد بگیرم

  • کد خبر : 286117
  • 02 آذر 1399 - 21:12
رحمتی: فوتبال «منچ» نیست برخورد نداشته باشد/به غیر از مربیگری باید چیزهای دیگر هم یاد بگیرم

 

 

نیوز:به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، سید مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم با اتفاقی که روز گذشته در زمین شهرقدس افتاد عملا ما یک زمین را برای بازی‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول از دست دادیم.

مشخص بود که روز گذشته بازی برگزار نمی‌شود ولی اگر بازی روز گذشته لغو می شد، بهتر بود.

از دست دادن حسین مهربان

وی افزود: ما با توجه به شرایط آب و هوایی و اتفاقات روز گذشته ارنج تیم خود را چیده بودیم و حسین مهربان را در همان گرم کردن اولیه به دلیل مصدومیت از دست دادیم. در این زمین در اوایل بازی گم بودیم ولی رفته رفته بهتر شدیم. بازیکنان تیم ما تلاش کردند از همه آنها ممنون هستم.

سرمربی شهرخودرو عنوان کرد: همه می‌دانید که ما تغییرات زیادی در ترکیب تیم‌مان داشتیم و یک تیم جوان هستیم. هزینه آنچنانی نکردیم و بیشتر نفرات ما جوان هستند ولی مطمئنا هفته به هفته بهتر می‌شویم.

وی در خصوص نبود امین قاسمی نژاد، فرشاد فرجی و … چقدر روی تیمش تاثیر داشت، گفت: این بازیکنان نفرات توانمندی هستند و شکی در این موضوع نیست و به تیم ما در ادامه کمک می‌کنند ولی بازیکنانی که امروز بازی کردند تلاش خود را انجام دادند و در ادامه بهتر خواهیم شد.

 

کسی برای ما«فیرپلی»نکند/فوتبال مردانه است وگرنه منچ بازی می کردیم - بوبینا

رحمتی در خصوص اعتراضای به داور

 

رحمتی در خصوص اعتراضای که به داور کرد، گفت: نمی‌توانم خیلی چیزها را بگویم، در واقع خیلی چیزها را می‌دانم ولی نمی توانم حرف بزنم! در بازی اول هم گفتم در مورد داوری حرف نمی‌زنم مگر اینکه اتفاقات خاصی رخ بدهد.

وی تاکید کرد: در مورد اتفاقات درون زمین و لب خط هم باید یک سری چیزها را یاد بگیرم. درست است من مدرک مربیگری ندارم ولی منتظر این هستم که به کلاس‌هایی بروم و مربیگری یاد بگیرم اما به نظر من باید یکسری چیزهای دیگر را که در فوتبال دیده ام به مربیگری ام اضافه کنم.

 

وقت کشی بازیکنان پیکان

سرمربی شهرخودرو در خصوص وقت کشی بازیکنان پیکان ادامه داد: شما خودتان دیدید و درباره همه چیز تحلیل می کنید. می توانید در مورد همه چیزهایی که در زمین اتفاق افتاد تحقیق کنید. حتما من باید شفاف حرف بزنم؟

من عادت دارم به بزرگتر خودم احترام بگذارم و حتی اگر بازنده باشم بروم دست بدهم. باید سعی کنیم به کسی که تازه وارد کار می‌شود چیزهای جدید یاد بدهیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازی مس کرمان و راه آهن بود که رو به روی هم بازی می‌کردیم، در آنجا یاد گرفتم اگر بازیکنی خودش را به زمین می اندازد بازی جوانمردانه انجام ندهم! این را از سرمربی تیم حریف یاد گرفتم که اگر آنها خودشان را به زمین انداختند بازی فیرپلی نکنم و اگر ما هم خودمان را زمین زدیم تیمی برای ما بازی جوانمردانه انجام ندهد.

 

فوتبال مردانه است😲

وی تاکید کرد: فوتبال مردانه است، اگر قرار است برخورد نباشد می رویم خانه و منچ بازی می‌کنیم! اگر قرار باشد با هر حرکتی یک نفر بیفتد و به جای دنبال ۳ امتیاز بودن دنبال اخلاق و فوتبال باشیم. من مدرک مربیگری ندارم ولی یاد گرفته ام از این کارها نکنم.

سرمربی شهرخودرو تاکید کرد: تا روزی که در فوتبال باشم، چه ببرم چه ببازم جواب می‌دهم. مشکل اصلی و دلیل باخت تیم امروز من بودم و این مسئولیت را گردن می‌گیرم.به هر جایی هم باید جواب پس بدهم می‌دهم.

 

بیشتر بخوانید: 

 

سید مهدی رحمتی : از مهدی تارتار یاد گرفته ام که فیرپلی را رعایت نکنم

حاشیه بازی پیکان و شهرخودرو| اعتراض رحمتی به داور/حضور مربی پیشین شهرخودرو در ورزشگاه+عکس

تعریف و تمجید ستاره گلزن باشگاه شهرخودرو از مهدی رحمتی

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286117

ثبت نظر

-