انهدام باند سارق موتور سیکلت در تهران

  • کد خبر : 286025
  • 02 آذر 1399 - 20:05

به گزارش گروه حوادث نیوز، سرهنگ کارآگاه “علی کنجوریان” رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت : اواخر شهریور ماه پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ۶ پلیس آگاهی واصل گردید .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود : پس از وصول پرونده کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه برای تحقیق و کشف رد پایی از سارق به بررسی و پایش محدوده سرقت می پردازند که پس از تحقیقات میدانی موفق می شوند به تصاویر سارق دست یابند و او را که سیامک نام داشت شناسایی کنند .

دستگیری دزد موتورسیکلت در شرق تهران

این مقام انتظامی گفت : با شناسایی هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی پس از اخذ دستور مقام قضایی و شناسایی مخفیگاه وی طی یک عملیات پلیسی در محدوده کیانشهر سیامک را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می کنند.

سرهنگ کنجوریان در ادامه گفت : پس از انتقال سیامک به پایگاه ششم آگاهی در تحقیقات انجام شده ابتدا منکر هر گونه سرقت شده که پس از مواجهه با مدارک و دلایل به دست آمده چاره ایی جز بیان واقعیت نداشته و به سرقت موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشت موتورسیکلت را به شخصی به نام نیما به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان فروخته و هیچگونه آدرس و مشخصاتی به جز شماره تماس وی در اختیار ندارد .

وی افزود : با اعتراف سیامک به سرقت موتورسیکلت شاکی و معرفی مالخر کارآگاهان با اطلاعاتی که سیامک در اختیار آنها گذاشت موفق به شناسایی پاتوق نیما واقع در محدوده خیابان شوش می شوند و پس از مراقبت انجام شده به محض حضور نامبرده در عملیات پلیسی او را دستگیر می کنند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: نیما پس از دستگیری ضمن اعتراف به خرید موتورسیکلت از سیامک اظهار داشت : موتور سیکلت شاکی را پس از امحاء شماره ارکان تنه و موتور به شخصی به نام امیر در محدوده خزانه به فروش رساندم .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف متهمان به جرم خود و مشخص شدن مکان موتورسیکلت کارآگاهان پس از هماهنگی مقام قضایی امیر را که آخرین نفر این گروه بود دستگیر و موتورسیکلت شاکی را از ید وی کشف و توقیف می نمایند .

کنجوریان افزود : با دستگیری تمامی اعضای این باند پرونده به همراه متهمان به دادسرا ارسال و هر ۳ متهم با دستور مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی و کشف سرقت های احتمالی در اختیار این پایگاه قرار گرفتند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=286025

ثبت نظر

-