جایزه موسسه خیریه دارالاکرام به آموزش و پرورش استثنایی اهدا شد

  • کد خبر : 285999
  • 02 آذر 1399 - 19:38
جایزه موسسه خیریه دارالاکرام به آموزش و پرورش استثنایی اهدا شد

یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۸

9

تهران (پانا) – دومین جایزه سالانه به مهربانی و لوح برتر خدمت از سوی موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) به آموزش و پرورش استثنایی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس دومین برنامه سالانه به مهربانی را با موضوع ” تلاش های مربوط به تغییر موفق سبک زندگی متناسب با شرایط بحران کرونا و با تمرکز برحق تحصیل کودکان به ویژه کودکان نیازمند حمایت های خاص” در سال جاری برگزار کرد.

در مراسم تقدیر که سی آبان ماه و در روز جهانی کودک، برگزار گردید از خانم مریم اربابی معلم فداکار دبستان شاهد گرمه از استان خراسان شمالی، سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور وموسسه نیکوکاری مهرآفرین تقدیر شد.

در این مراسم موسس و رئیس هیئت امنا،مدیر عامل و نیز یکی از اعضای کمیسیون حقوق بشر در ارتباط با حمایت از کودکان در راستای دستیابی به حقوق خویش مطالبی را بیان کردند۔

برقی مدیرحوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین حوزه آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه اظهار کرد: در قالب نهضت مشارکتی توان افزایی ۱۰۵ قلم وسیله آموزشی و توانبخشی به تعداد ۷۲ هزار عدد باید برای دانش آموزان بانیازهای ویژه با مبلغی در حدود ۴۵۰ میلیارد تومان تهیه شود که فهرست اقلام مورد نیاز آموزشی، ورزشی و توان بخشی با نیاز سنجی از استان ها تهیه شده است.

وی افزود: ۵۰ درصد هزینه تهیه این وسایل را بنیاد برکت تقبل کرده است و بقیه اعتبار مورد نیاز این طرح از طریق مشارکت نهادهای خیریه ای و ردیف مسئولیت اجتماعی دستگاه های اجرایی و نهادها تامین خواهد شد.

لازم به ذکر است موسسه دارلاکرام حضرت ابوالفضل العباس (ع) دارای تعداد ۲۱ نمایندگی در ۱۵ استان و ۸۶ شهر می باشد و از دانش آموزان مستعد تحصیل و فاقد سرپرست موثر حمایت می کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285999

ثبت نظر

-