پرمتقاضی‌ترین نمادهای بورسی در ۲ آذر ۹۹

  • کد خبر : 285944
  • 02 آذر 1399 - 18:56
پرمتقاضی‌ترین نمادهای بورسی در ۲ آذر ۹۹
به گزارش نیوز،

امروز یکشنبه (دوم آذر ماه) بازار با افزایش عرضه در عمده نماد‌های بزرگ و کوچک آغاز بکار کرد.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دوم آذر/

برترین عرضه و تقاضای فرابورسی

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دوم آذر/

در گروه فلزات اساسی شاهد نوسانات منفی در تمام نماد‌های گروه هستیم. فملی در قیمت ۲۶۲۰ تومان قرار دارد. فولاد و ذوب صف فروش را تجربه می‌کنند.

در گروه خودرویی‌ها افزایش عرضه تمام نماد‌های گروه را در محدوده منفی قرار داده است. خساپا در قیمت ۲۶۳ تومان قرار دارد. خودرو در کف قیمت روزانه داد و ستد می‌شود.

توجه خریداران در محوریت نماد‌های گروه فرآورده‌های نفتی در حال چرخش است. شپنا در قیمت ۱۶۶۰ تومان با رشد حداکثری با وقفه ۲۰ درصد همراه شد. شتران در سقف قیمت روزانه صف خرید دارد.شبندر در قیمت ۲۸۸۰ تومان رشد ۱ درصد دارد. شبریز با نوسان مثبت دنبال می‌شود.

در گروه بانکی‌ها نماد وتجارت با افت ۲ درصد مواجه است. وبملت در قیمت ۵۰۵ تومان افت نزدیک به ۴ درصد را تجربه می‌کند. دی در قیمت ۴۴۵۹ تومان صف فروش دارد. وبصادر افت ۳ درصد دارد.

صف بترانس عرضه شد و سهم همچنان با افزایش تقاضا همراه و در قیمت ۳۱۱۰ تومان در حال داد و ستد است.

نماد شستا در قیمت ۳۰۵۱ تومان با افت حداکثری در حال داد و ستد است.

افت ۱۱هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۵هزار واحد قرار گرفته است.

کچاد، شپنا و شتران بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فولاد، شستا و خودرو بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

نماد بترانس در یک قدمی سقف قیمت روزانه قرار گرفت. حجم معامله تا به این لحظه بیش از ۲۵ میلیون سهم است.

صف فروش خساپا جمع شد و سهم در قیمت ۲۵۹ تومان در حال داد و ستد است.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۲۶هزار و ۱۰۰واحدی (۱.۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و۳۴۰هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۷۳نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۸۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۴۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به سه هزار و ۵۳۰میلیارد تومان رسید.

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۷۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش شستا، وملی و خودرو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ۲۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید کگهر، سامان و کحافظ در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۰۵ میلیارد تومان (۵۴درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۴۴۰میلیارد تومان (۳۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۹.۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۲۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج کانه‌های فلزی» با تقاضای خرید حدود ۵۰میلیارد تومانی همراه است.

حدود ۳۲ درصد از چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع سه هزار و ۵۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۳۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۱۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.

در ساعت ۹:۴۵ بهبود نسبی تقاضا در کلیت بازار در حال شکل گرفتن است. بنظر بزودی شاهد حرکت بزرگان به سمت صفر تابلو و محدوده مثبت باشیم.

صف فروش شستا جمع شد و سهم در قیمت ۳۱۰۸ تومان در حال دادو ستد است. حجم معامله بیش از ۱۶۱ میلیون سهم است.

صف فروش فولاد و ذوب هم جمع شد.

مخابراتی‌ها امروز معاملاتی متعادل را تجربه می‌کنند. اخابر و همراه نیز مثبت و متعادل داد و ستد می‌شوند.

کاشی و سرامیک نیز نوسانی داد و ستد می‌شوند. کحافظ٬ کهرام و کصدف پر تقاضا داد و ستد می‌شوند.کپارس افت قیمت را تجربه می‌کنند. کلوند و کسعدی نیز متعادل و منفی معامله می‌شوند.

گروه هتل داری نیز نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. گدنا تک نماد پر تقاضای گروه است. گکیش و گپارس پر عرضه داد و ستد می‌شوند. سمگا و گکوثر مثبت و متعادل اند.

وتجارت به صف خرید ۲۰۰ میلیونی نشست.

افت ۷ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس با ریزش ۷ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحد رسید.

شاخص کل (هم وزن): ۸۸۸ واحد منفی

ارزش معاملات: ۱۴۹۶۳ میلیارد تومان

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285944

ثبت نظر

-