گواردیولا به دنبال شکار مهره کلیدی کونته

  • کد خبر : 285937
  • 02 آذر 1399 - 18:49

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، سایت «فوتبال ایتالیا» خبر داد باشگاه منچستر سیتی با درخواست پپ گواردیولا، سرمربی خود برای جذب روملو لوکاکو مهاجم اینتر وارد عمل شده است.

پپ بعد از تمدید دو ساله قراردادش با سیتی می خواهد بنیه تیمش را قوی کند. البته برای جذب مهاجم بلژیکی کار آسانی ندارد چون این بازیکن یکی از مهره های کلیدی آنتونیو کونته به شمار می آید.

درخشش لوکاکو بعد از پیوستن به اینتر زیرنظر کونته باعث شده. تا سرمربی اسپانیایی سیتی به این بازیکن علاقه مند شود. لوکاکو فصل گذشته از منچستر یونایتد به اینتر منتقل شد. و در اینتر دوباره شکوفا شد و به دوران اوج برگشت.

البته سیتی برای جذب این بازیکن بلژیکی کار آسانی ندارد. چون بند فسخ قراردادش ۹۴ میلیون پوند است. که در اوضاع کرونایی رقم بسیار بالایی به شمار می آید.


>>>بیشتر بخوانید:

گواردیولا: اگر توقف فوتبال لازم باشد می پذیریم ؛ گواردیولا با فوتبال خداحافظی می کند؟


افشاگری لوکاکو: ۲۳ بازیکن ما سرفه می‌کردند و تب داشتند - قدس آنلاین |  پایگاه خبری - تحلیلی

 

روملو لوکاکو (به انگلیسی: Romelu Lukaku) (زاده ۱۳ مهٔ ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل بلژیک است. که در اینتر میلان توپ می‌زند. او و تنها چهار بازیکن دیگر تاکنون موفق شده‌اند. تا قبل از بیست و سه سالگی، پنجاه گل در لیگ برتر انگلستان به ثمر برسانند.

و او پنجمین بازیکن جوانی است که به رکورد ۱۰۰ گل زده در این لیگ می‌رسد.[۵] همچنین او در تیم ملی بلژیک با ۵۷ گل زده بهترین گلزن تاریخ این کشور است.

لوکاکو با قراردادی که ارزش آن به ۹۰ میلیون پوند نیز می‌رسد، به منچستر یونایتد پیوست. در تابستان ۲۰۱۹ لوکاکو با قراردادی به ارزش ۶۵ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یورو بندهای متغیر به اینترمیلان پیوست.

اَبَر تاکتیک‌نویس دنیای فوتبال، او را این‌گونه وصف می‌کند: «لوکاکو یک بازیکن پست ۹ سنتی است که می‌تواند در هر منطقه‌ای از زمین بازی کند.»

انتهای پیام/

 

>>>همچنین بخوانید:

نیوز – گواردیولا انتقال مسی به سیتی را انکار نکرد / صحبت‌های جالب پپ در خصوص کرونا در انگلیس

گواردیولا ؛ پپ گواردیولا قراردادش با منچسترسیتی را به مدت ۲ فصل تمدید کرد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285937

ثبت نظر

-